Όλα εξαρτώνται από το ποιος θεωρούμε ότι είναι ο ρόλος του σχολείου:
Αν θεωρούμε ότι ο ρόλος του είναι η δημιουργία πειθήνιων άβουλων φοιτητών και πολιτών, οι οποίοι αποδέχονται τη βαθμολογία των μαθημάτων στο πανεπιστήμιο να την μαθαίνουν από την κομματική νεολαία (γνωρίζουν όλοι οι φοιτητές σε ποιες φοιτητικές παρατάξεις πρέπει να πρόσκεινται για να εξασφαλίσουν πληροφόρηση, μεταπτυχιακά κλπ) τότε το σχέδιο του νέου λυκείου είναι καλό. Επιπλέον θα αυξήσει με μαθηματική ακρίβεια την κοινωνική ανισότητα καθώς οι έχοντες θα πάνε στα ιδιωτικά ή θα πληρώσουν άπειρα ιδιαίτερα στους καθηγητές του δημοσίου ώστε να εξασφαλίσουν υψηλή βαθμολογία...
Αν όμως ο σκοπός του σχολείου είναι η δημιουργία σκεπτόμενων δημοκρατικών πολιτών που θα έχουν την κριτική σκέψη καθώς και την ικανότητα να ανακαλύπτουν τη γνώση όταν και όπου τη χρειάζονται είστε εντελώς λάθος. Οι μαθητές πρέπει από το σχολείο να μαθαίνουν το πως να μαθαίνουν και όχι να γεμίζουν με χαοτικές γνώσεις που θα τις ξεχάσουν μόλις τελειώσουν τη Γ' λυκείου. Σε αυτή την κατεύθυνση θα πρέπει να αυξήσετε τις ώρες των project, της πληροφορικής ΣΕ ΟΛΕΣ τις τάξεις, της φυσικής αγωγής. Δεν πειράζει αν οι μαθητές δεν μάθουν αρχαία και θρησκευτικά (άραγε πόσα χρόνια ακόμα η εκκλησία θα ρυθμίζει την εκπαίδευση;) τόσο καλά.
Όλα εξαρτώνται από το ποιος θεωρούμε ότι είναι ο ρόλος του σχολείου: Αν θεωρούμε ότι ο ρόλος του είναι η δημιουργία πειθήνιων άβουλων φοιτητών και πολιτών, οι οποίοι αποδέχονται τη βαθμολογία των μαθημάτων στο πανεπιστήμιο να την μαθαίνουν από την κομματική νεολαία (γνωρίζουν όλοι οι φοιτητές σε ποιες φοιτητικές παρατάξεις πρέπει να πρόσκεινται για να εξασφαλίσουν πληροφόρηση, μεταπτυχιακά κλπ) τότε το σχέδιο του νέου λυκείου είναι καλό. Επιπλέον θα αυξήσει με μαθηματική ακρίβεια την κοινωνική ανισότητα καθώς οι έχοντες θα πάνε στα ιδιωτικά ή θα πληρώσουν άπειρα ιδιαίτερα στους καθηγητές του δημοσίου ώστε να εξασφαλίσουν υψηλή βαθμολογία... Αν όμως ο σκοπός του σχολείου είναι η δημιουργία σκεπτόμενων δημοκρατικών πολιτών που θα έχουν την κριτική σκέψη καθώς και την ικανότητα να ανακαλύπτουν τη γνώση όταν και όπου τη χρειάζονται είστε εντελώς λάθος. Οι μαθητές πρέπει από το σχολείο να μαθαίνουν το πως να μαθαίνουν και όχι να γεμίζουν με χαοτικές γνώσεις που θα τις ξεχάσουν μόλις τελειώσουν τη Γ' λυκείου. Σε αυτή την κατεύθυνση θα πρέπει να αυξήσετε τις ώρες των project, της πληροφορικής ΣΕ ΟΛΕΣ τις τάξεις, της φυσικής αγωγής. Δεν πειράζει αν οι μαθητές δεν μάθουν αρχαία και θρησκευτικά (άραγε πόσα χρόνια ακόμα η εκκλησία θα ρυθμίζει την εκπαίδευση;) τόσο καλά.