Πολλα τμηματα απο το ιδιο πανεπιστημιο δεν εχουν ΠΕ, δηλαδη δικαιωμα διδασκαλιας κατι το οποιο ειναι θεμα τμηματος, περιεχομενου και στοχων διδακτικης υλης, εθνικης εκπαιδευτικης πολιτικης κτλ ΚΑΙ ΟΧΙ θεμα πανεπιστημιου. Ευχομαι να αποκτησουν ΠΕ τα τμηματα του ΕΑΠ που δεν εχουν εφοσον ειναι κοινως αποδεκτο (βασει των οσων γραφτηκαν) οτι η ελλειψη της διδασκαλιας ενος τετοιου αντικειμενου στην Β-βαθμια αποτελει μειονεκτημα στην καλλιεργεια των παιδιων μας. Ειναι ενα τετοιο ΠΕ χρησιμο κατα τα παραπανω; Δεν γνωριζω και δεν εχω αποψη αλλα σαν γονιος και πτυχιουχος ΕΑΠ περιμενω να με πεισετε (μαζι και οσους θα διαβασουν τη διαβουλευση) .Ας μπει στο κοπο καποιος να γραψει για την διεθνη πρακτικη και τι χανουν τα παιδια μας.
Πολλα τμηματα απο το ιδιο πανεπιστημιο δεν εχουν ΠΕ, δηλαδη δικαιωμα διδασκαλιας κατι το οποιο ειναι θεμα τμηματος, περιεχομενου και στοχων διδακτικης υλης, εθνικης εκπαιδευτικης πολιτικης κτλ ΚΑΙ ΟΧΙ θεμα πανεπιστημιου. Ευχομαι να αποκτησουν ΠΕ τα τμηματα του ΕΑΠ που δεν εχουν εφοσον ειναι κοινως αποδεκτο (βασει των οσων γραφτηκαν) οτι η ελλειψη της διδασκαλιας ενος τετοιου αντικειμενου στην Β-βαθμια αποτελει μειονεκτημα στην καλλιεργεια των παιδιων μας. Ειναι ενα τετοιο ΠΕ χρησιμο κατα τα παραπανω; Δεν γνωριζω και δεν εχω αποψη αλλα σαν γονιος και πτυχιουχος ΕΑΠ περιμενω να με πεισετε (μαζι και οσους θα διαβασουν τη διαβουλευση) .Ας μπει στο κοπο καποιος να γραψει για την διεθνη πρακτικη και τι χανουν τα παιδια μας.