Πόσες παραπομπές και τεκμηριώσεις χρειάζεται να παρουσιάσει κάποιος για να αποδείξει το προφανές;
Με ένα πολύ μεγάλο πλήθος σχολών της δημόσιας τριτοβάθμιας εκπαίδευσης να αφορά την Επιστήμη της Πληροφορικής, κι ένα ακόμη μεγαλύτερο να έχει εντάξει μαθήματα αλγοριθμικής και προγραμματισμού στο πρόγραμμα σπουδών (το αυτονόητο δηλαδή!)...
...πως είναι δυνατόν να θεωρείται εξέλιξη η απομάκρυνση του μαθήματος του Προγραμματισμού από τις Πανελλήνιες Εξετάσεις και από το Γενικό Λύκειο;
Επειδή δεν πρόκειται περί 'λάθους',
Επειδή είμαστε και είσαστε σκεπτόμενοι άνθρωποι και πολίτες,
Το μάθημα του Προγραμματισμού πρέπει να επιστρέψει στο Επιστημονικό Πεδίο "Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες"
Πόσες παραπομπές και τεκμηριώσεις χρειάζεται να παρουσιάσει κάποιος για να αποδείξει το προφανές; Με ένα πολύ μεγάλο πλήθος σχολών της δημόσιας τριτοβάθμιας εκπαίδευσης να αφορά την Επιστήμη της Πληροφορικής, κι ένα ακόμη μεγαλύτερο να έχει εντάξει μαθήματα αλγοριθμικής και προγραμματισμού στο πρόγραμμα σπουδών (το αυτονόητο δηλαδή!)... ...πως είναι δυνατόν να θεωρείται εξέλιξη η απομάκρυνση του μαθήματος του Προγραμματισμού από τις Πανελλήνιες Εξετάσεις και από το Γενικό Λύκειο; Επειδή δεν πρόκειται περί 'λάθους', Επειδή είμαστε και είσαστε σκεπτόμενοι άνθρωποι και πολίτες, Το μάθημα του Προγραμματισμού πρέπει να επιστρέψει στο Επιστημονικό Πεδίο "Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες"