1. Οι Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης (Σ.Ε.Κ), μετεξέλιξη των εκάστοτε Τεχνικών Σχολών Μέσης Εκπαίδευσης, να εντάσσονται όχι στην άτυπη αλλά στην τυπική εκπαίδευση, όπου το κράτος είναι υποχρεωμένο να παρέχει συγκεκριμένες υπηρεσίες, όπως βιβλία όχι σημειώσεις και εκπαιδευτικούς όχι εκπαιδευτές. Δηλαδή να εφαρμοστεί ότι προβλέπεται από το Σύνταγμα και εφαρμόζεται τα τελευταία 80 χρόνια στην Ελλάδα.
2. Όσοι απόφοιτοι των Σ.Ε.Κ επιθυμούν, με ειδικές πανελλήνιες εξετάσεις σε ελληνικά, μαθηματικά και 2 μαθήματα ειδικότητας και αφού έχουν παρακολουθήσει έτος προετοιμασίας για αυτές, να παίρνουν πτυχίο Λυκείου και να έχουν την δυνατότητα να καλύπτουν συγκεκριμένο ποσοστό θέσεων σε ΤΕΙ. Μια τέτοια ρύθμιση είναι στη λογική της δια βίου μάθησης, δεν βάζει φραγμό στην εξέλιξη των μαθητών και δεν θα επιφέρει καμία παρενέργεια, αν αναλογιστούμε τις εκατοντάδες κενές θέσεις κυρίως των περιφερειακών ΤΕΙ.
3. Παρότι στις Σ.Ε.Κ αναφέρονται 5 ομάδες προσανατολισμού και πλήθος ειδικοτήτων με κάποιες από αυτές να είναι ιδιαίτερης εξειδίκευσης, δεν αναφέρεται η βοηθός φαρμακείου που λειτούργησε με πολύ μεγάλη ζήτηση στις ΕΠΑ.Σ. Προτείνω να λειτουργήσει εκ νέου στους επιμέρους τομείς και επαγγέλματα και να μετονομαστεί σε βοηθός Φαρμακοποιού.
1. Οι Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης (Σ.Ε.Κ), μετεξέλιξη των εκάστοτε Τεχνικών Σχολών Μέσης Εκπαίδευσης, να εντάσσονται όχι στην άτυπη αλλά στην τυπική εκπαίδευση, όπου το κράτος είναι υποχρεωμένο να παρέχει συγκεκριμένες υπηρεσίες, όπως βιβλία όχι σημειώσεις και εκπαιδευτικούς όχι εκπαιδευτές. Δηλαδή να εφαρμοστεί ότι προβλέπεται από το Σύνταγμα και εφαρμόζεται τα τελευταία 80 χρόνια στην Ελλάδα. 2. Όσοι απόφοιτοι των Σ.Ε.Κ επιθυμούν, με ειδικές πανελλήνιες εξετάσεις σε ελληνικά, μαθηματικά και 2 μαθήματα ειδικότητας και αφού έχουν παρακολουθήσει έτος προετοιμασίας για αυτές, να παίρνουν πτυχίο Λυκείου και να έχουν την δυνατότητα να καλύπτουν συγκεκριμένο ποσοστό θέσεων σε ΤΕΙ. Μια τέτοια ρύθμιση είναι στη λογική της δια βίου μάθησης, δεν βάζει φραγμό στην εξέλιξη των μαθητών και δεν θα επιφέρει καμία παρενέργεια, αν αναλογιστούμε τις εκατοντάδες κενές θέσεις κυρίως των περιφερειακών ΤΕΙ. 3. Παρότι στις Σ.Ε.Κ αναφέρονται 5 ομάδες προσανατολισμού και πλήθος ειδικοτήτων με κάποιες από αυτές να είναι ιδιαίτερης εξειδίκευσης, δεν αναφέρεται η βοηθός φαρμακείου που λειτούργησε με πολύ μεγάλη ζήτηση στις ΕΠΑ.Σ. Προτείνω να λειτουργήσει εκ νέου στους επιμέρους τομείς και επαγγέλματα και να μετονομαστεί σε βοηθός Φαρμακοποιού.