ΜΕ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΑΤΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΣΟΒΑΡΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟΣ ΕΞΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ..
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΧΕΙΡΙΣΜΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΛΑ ΜΠΙΛ ΓΚΕΙΤΣ ΚΑΙ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ..
ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ,ΤΩΝ ΑΚΡΩΝ.. ΑΛΛΩΣΤΕ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ..
ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ Α'ΛΥΚΕΙΟΥ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΦΕΤΙΝΗ ΄Β'ΛΥΚΕΙΟΥ.
ΜΕ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΑΤΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΣΟΒΑΡΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟΣ ΕΞΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ.. ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΧΕΙΡΙΣΜΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΛΑ ΜΠΙΛ ΓΚΕΙΤΣ ΚΑΙ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ.. ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ,ΤΩΝ ΑΚΡΩΝ.. ΑΛΛΩΣΤΕ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.. ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ Α'ΛΥΚΕΙΟΥ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΦΕΤΙΝΗ ΄Β'ΛΥΚΕΙΟΥ.