Κρίνεται απαραίτητη η εισαγωγή του θεσμού του Σ.Ε.Π. στο πρόγραμμα της Α τάξης αλλά και της Γ΄ ακόμα παραπάνω, ο οποίος θα εφαρμόζεται όσο αυτό είναι δυνατό, αν και απαραίτητο από εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς. Τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότεροι μαθητές φτάνουν στη φάση συμπλήρωσης μηχανογραφικού αγνοώντας βασικά πράγματα. Είναι αποδεκτό ότι μια λάθος επιλογή κοστίζει περισσότερο στο κράτος και στις οικογένειες από ότι η εισαγωγή του θεσμού και έχει φυσικά και πολλές κοινωνικές συνέπειες. Υπάρχουν επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί όπως και απόφοιτοι σχολών όπως ΑΣΠΑΙΤΕ που έχουν εμπειρία και εκπαίδευση πάνω στο θεσμό. Μπορούν να αξιοποιηθούν. Ο θεσμός του Σ.Ε.Π. δεν περιορίζεται μόνο στην παροχή πληροφοριών αλλά έχει σκοπό και την ανάπτυξη συγκεκριμένων δεξιοτήτων, σημαντικών για την σωστή ανάπτυξη του ατόμου και την χάραξη εκπαιδευτικής και επαγγελματικής στρατηγικής.
Κρίνεται απαραίτητη η εισαγωγή του θεσμού του Σ.Ε.Π. στο πρόγραμμα της Α τάξης αλλά και της Γ΄ ακόμα παραπάνω, ο οποίος θα εφαρμόζεται όσο αυτό είναι δυνατό, αν και απαραίτητο από εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς. Τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότεροι μαθητές φτάνουν στη φάση συμπλήρωσης μηχανογραφικού αγνοώντας βασικά πράγματα. Είναι αποδεκτό ότι μια λάθος επιλογή κοστίζει περισσότερο στο κράτος και στις οικογένειες από ότι η εισαγωγή του θεσμού και έχει φυσικά και πολλές κοινωνικές συνέπειες. Υπάρχουν επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί όπως και απόφοιτοι σχολών όπως ΑΣΠΑΙΤΕ που έχουν εμπειρία και εκπαίδευση πάνω στο θεσμό. Μπορούν να αξιοποιηθούν. Ο θεσμός του Σ.Ε.Π. δεν περιορίζεται μόνο στην παροχή πληροφοριών αλλά έχει σκοπό και την ανάπτυξη συγκεκριμένων δεξιοτήτων, σημαντικών για την σωστή ανάπτυξη του ατόμου και την χάραξη εκπαιδευτικής και επαγγελματικής στρατηγικής.