Με μεγάλη μου λύπη διαπιστώνω ότι οι συνάδελφοι Σχολικοί Σύμβουλοι της Πληροφορικής αγνοούν την ύπαρξη και άλλων τομέων και όχι μόνο δεν ζητούν την εισαγωγή μαθήματος του τομέα Δομικών αλλά προτείνουν και την μείωση κατά μία ώρα του τεχνικού σχεδίου, το οποίο όχι μόνο θα μπορούσε να εισάγει κάποιες βασικές πληροφορίες για το συγκεκριμένο τομέα, αν και δύσκολα, αλλά αποτελεί μια βασική κοινή τεχνική γλώσσα απαραίτητη σε όλες ειδικότητες. Συνάδελφοι συμφωνώ σε πολλά από όσα γράφεται αλλά εκτός από τους υπολογιστές υπάρχουν και ...οι άνθρωποι, που πρέπει να αναπτύξουν και άλλες δεξιότητες πέρα από τη χρήσης Η/Υ.
Θα ήταν νομίζω σκόπιμο ο Τομέας Περιβάλλοντος και Φυσικών Πόρων να ενταχθεί στην ομάδα προσανατολισμού Γεωπονίας, Τεχνολογίας Τροφίμων και Διατροφής, να υπάρξει εκεί σχετικό μάθημα προσανατολισμού και να εισαχθεί σε όλους τους τομείς είτε στην Β είτε στην Γ τάξη, μάθημα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης όπως για παράδειγμα το μάθημα που υπήρχε στον τομέα των Δομικών Έργων των ΤΕΕ " κατασκευές και περιβάλλον" με ουσιαστικές γνώσεις σε θέματα περιβάλλοντος και από εκπαιδευτικούς που έχουν σχετικές επιμορφώσεις ή ακόμα καλύτερα σπουδές.
Προτείνω επίσης στον τομέα των Δομικών έργων επιπλέον ειδικότητες όπως:
1. Τεχνικός σχεδίασης Βιοκλιματικών Κτιριακών έργων
2. Τεχνικός Κατασκευής, Συντήρησης, Ανακαίνισης και Αποκατάστασης Κτιρίων.
Με μεγάλη μου λύπη διαπιστώνω ότι οι συνάδελφοι Σχολικοί Σύμβουλοι της Πληροφορικής αγνοούν την ύπαρξη και άλλων τομέων και όχι μόνο δεν ζητούν την εισαγωγή μαθήματος του τομέα Δομικών αλλά προτείνουν και την μείωση κατά μία ώρα του τεχνικού σχεδίου, το οποίο όχι μόνο θα μπορούσε να εισάγει κάποιες βασικές πληροφορίες για το συγκεκριμένο τομέα, αν και δύσκολα, αλλά αποτελεί μια βασική κοινή τεχνική γλώσσα απαραίτητη σε όλες ειδικότητες. Συνάδελφοι συμφωνώ σε πολλά από όσα γράφεται αλλά εκτός από τους υπολογιστές υπάρχουν και ...οι άνθρωποι, που πρέπει να αναπτύξουν και άλλες δεξιότητες πέρα από τη χρήσης Η/Υ. Θα ήταν νομίζω σκόπιμο ο Τομέας Περιβάλλοντος και Φυσικών Πόρων να ενταχθεί στην ομάδα προσανατολισμού Γεωπονίας, Τεχνολογίας Τροφίμων και Διατροφής, να υπάρξει εκεί σχετικό μάθημα προσανατολισμού και να εισαχθεί σε όλους τους τομείς είτε στην Β είτε στην Γ τάξη, μάθημα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης όπως για παράδειγμα το μάθημα που υπήρχε στον τομέα των Δομικών Έργων των ΤΕΕ " κατασκευές και περιβάλλον" με ουσιαστικές γνώσεις σε θέματα περιβάλλοντος και από εκπαιδευτικούς που έχουν σχετικές επιμορφώσεις ή ακόμα καλύτερα σπουδές. Προτείνω επίσης στον τομέα των Δομικών έργων επιπλέον ειδικότητες όπως: 1. Τεχνικός σχεδίασης Βιοκλιματικών Κτιριακών έργων 2. Τεχνικός Κατασκευής, Συντήρησης, Ανακαίνισης και Αποκατάστασης Κτιρίων.