Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Wiz | 27 Νοεμβρίου 2009, 22:31
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ξεκινώ με ένα σχόλιο: Όσα posts έχουν αρνητική βαθμολογία αναφέρονται σε υποστήριξη των προσλήψεων μέσω ΑΣΕΠ, όσα έχουν θετική βαθμολογία μιλούν για διατήρηση του υπάρχοντος πλαισίου προσλήψεων.(Πραγματικά ουσιαστική η διαβούλευση....) Ερώτηση 1η: Διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους όλοι όσοι έχουν προϋπηρεσία αλλά δεν έχουν πετύχει στις εξετάσεις του ΑΣΕΠ. Ας θυμίσω σε πολλούς απο αυτούς πως βρέθηκαν ξαφνικά σε "πίνακες" αφού το 1998 καταργήθηκε η επετηρίδα. Όλοι αυτοί που περίμεναν τον διορισμό ατέλειωτα χρόνια δεν είχαν κάνει προγραμματισμό και δεν χρειαζόταν κοινωνική αλληλεγύη; Γιατί δεν τους στήριξαν όλους αυτούς που δικαιωματικά έπρεπε να διοριστούν απέχοντας απο τους πίνακες ώστε να υπάρξει κοινωνική δικαιοσύνη; Γιατί τώρα ζητάνε να τους αναγνωρίσουμε πως έχουν δικαιώματα; Μήπως κατηγορούν για το ίδιο πράγμα όσους επιθυμούν προσλήψεις μέσω ΑΣΕΠ, με αυτό για το οποίο τους κατηγορούσαν τότε όσοι αδικήθηκαν απο την κατάργηση της επετηρίδας; Ερώτηση 2η:Σχετικά με τους διορισμούς πολυτέκνων-τριτέκνων.ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟ:. Αν πρέπει να μοριοδοτηθεί ο πολύτεκνος-τρίτεκνος λόγω αυξημένων υποχρεώσεων, δεν θα ήταν δίκαιο να πριμοδοτηθεί και ο άγαμος ή ο έγγαμος χωρίς παιδιά που δεν τολμά να παντρευτεί ή να τεκνοποιήσει επειδή ετεροαπασχολείται και βγάζει ελάχιστα ή τρέχει ωρομίσθιος και αναπληρωτής στα 4 σημεία του ορίζοντα και δεν μπορεί να συντηρήσει ούτε τον εαυτό του, πολύ περισσότερο οικογένεια; Με αυτό τον τρόπο θα βοηθούσαμε πολύ περισσότερο την χώρα. Ερώτηση 3η: Γιατί σώνει και καλά όσοι έχουν μόρια προϋπηρεσίας είναι καλύτεροι εκπαιδευτικοί; Λόγω εμπειρίας; Ας μου πει κάποιος τότε γιατί σε όλους αυτούς τους επιτυχόντες ΑΣΕΠ δεν έδωσε κανείς την ευκαιρία να προσληφθούν ως ωρομίσθιοι-αναπληρωτές ωστε να αποδείχθεί πως δεν είναι κατάλληλοι για την τάξη. Είμαι σίγουρος πως με την εμπειρία θα αποδεικνύονταν εξίσου αποτελεσματικοί(Αν δεν προτάσσονταν πάντα οι των "πινάκων") ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ: Είναι πραγματικά άξιοι όλοι αυτοί που με πολύ κόπο ΚΑΙ επέτυχαν στο ΑΣΕΠ ΚΑΙ μπήκαν και σε πίνακες και απόκτησαν προϋπηρεσία. Κατά την γνώμη μου πρέπει να προτάσσονται σε όλες τις φάσεις προσλήψεων. Όσον αφορά όλους αυτούς που βρέθηκαν με προϋπηρεσία χωρίς ΑΣΕΠ γεννώνται ερωτήματα σχετικά με το πως έγινε αυτό. Ερώτηση 4η: Γιατί οι εξετάσεις του ΑΣΕΠ αναγκαστικά είναι κάτι ΑΡΝΗΤΙΚΟ; Με όλα τα άσχημά του(παπαγαλία, αναξιοκρατία, έμμεση αμφισβήτηση της παιδαγωγικής επάρκειας του πτυχίου, ψυχοφθόρα διαδικασία) μπορεί να ΄δωσει και κάτι θετικό. όλοι αυτοί που είναι διορισμένοι χρόνια και δεν μπαίνουν στον κόπο να ανοίξουν ένα βιβλίο να μάθουν τι καινούργιο συμβαίνει στην επιστήμη τους και πιθανόν παρόλη την εμπειρία τους να κάνουν του κεφαλιού τους, πράττουν ορθότερα απο όλους αυτούς που αναγκάζονται να διαβάσουν; Ερώτηση 5η: Γιατί επικρατεί σιγή σχετικά με την μοριοδότηση των μεταπτυχιακών και διδακτορικών; Σύμφωνα με την πρόθεση για γενικότερη αλλαγή της μοριοδότησης των προσόντων στις προσλήψεις του Δημόσιου, δεν θα έπρεπε να είχε ανακοινωθεί κάτι σχετικό; Μη βιαστείτε να σκεφτείτε πως μεταπτυχιακά κάνουν οι φραγκάτοι. Αυτοί που είναι πραγματικά πλούσιοι δεν ψάχνουν θέση εκπαιδευτικού, πιστέψτε με. ΠΡΟΤΑΣΗ 1:ΝΑΙ στις εξετάσεις του ΑΣΕΠ, ΟΜΩΣ μοριοδότηση της προϋπηρεσίας, ισάξια μοριοδότηση σε όλες τις προηγούμενες επιτυχίες του ΑΣΕΠ, ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ των εξωφρενικών προνομίων πολύτεκνων-τρίτεκνων. Δεν αποτελεί επιχείρημα πως όσοι δουλεύουν σε σχολεία είναι πλέον μεγάλοι και δεν προλαβαίνουν. Χειρότερο λούκι περνάνε όσοι είναι άνεργοι ή ετεροαπασχολούνται(π.χ. delivery, πακετάδες κτλ)και επιμένουν να διαβάζουν. ΠΡΟΤΑΣΗ 2: ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ του υπάρχοντος συστηματος ή ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΟΡΙΣΤΙΚΗ όλων των πινάκων. Δεν γίνονται να υπάρχουν και τα δύο μαζί, αλλιώς ΟΛΟΙ θα είναι δυσαρεστημένοι και κυρίως ΑΔΙΚΗΜΕΝΟΙ.(Μάλλον αυτός είναι και ο απώτερος σκοπός του Υπουργείου, να βάλει τους εκπαιδευτικούς να σφάζονται μεταξύ τους, όπως γίνεται χρόνια τώρα) Δεν γίνεται να κάνεις ομελέτα χωρίς να σπάσεις αυγά, αλλιώς είσαι "τζάμπα μάγκας". ΠΡΟΤΑΣΗ 3: ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ όλων των πλάγιων μέσων απόκτησης προϋπηρεσίας (Σιβητανίδειος, ΤΑΔ, ΠΔΣ). Η κάλυψη των αναγκών των ανωτέρω να προέρχονται μόνο απο μόνιμους. Θα κλέισουν έτσι "παράθυρα" "πόρτες" και οτιδήποτε άλλο. Συγνώμη για την μακρυγορία, ευελπιστώ στην αρνητική σας βαθμολόγηση.