Αγαπητοί κύριοι,
Η Πληροφορική είναι επιστήμη που απαιτείται σε όλους τους παραγωγικούς τομείς της κοινωνίας. Σύμφωνα με μελέτες στην Αμερική, η πλειοψηφία των θέσεων εργασίας τα επόμενα χρόνια θα είναι σχετικές με τους υπολογιστές και την Πληροφορική. Και όταν μιλούμε για Πληροφορική δεν αναφερόμαστε σε απλό πάτημα πλήκτρων γιατί απλά αυτό θα λεγόταν στενογραφία και γραφομηχανή.
Πρέπει λοιπόν να ξεχαστεί αυτό το παραμύθι. Όπου έγινε προσπάθεια ενσωμάτωσης Πληροφορικής με προσωπικό καταρτισμένο στην επιστήμη αλλά όχι ειδικευμένο (άρα όχι γνώστες) αυτό απέτυχε.
Η ανάγκη για Πληροφορικό αλφαβητισμό είναι έντονη. Αυτό γίνεται από μικρή ηλικία και μέχρι ο μαθητής να πάει στο Πανεπιστήμιο, από τα πιο απλά στο Δημοτικό Σχολείο μέχρι πιο σύνθετα στις τελευταίες τάξεις του Λυκείου.
Για όλα αυτά υπάρχει τεκμηριωμένη άποψη (π.χ. http://www.computinginthecore.org/facts-resources) τα οποία κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει. Μάλλον όμως ελάχιστοι ασχολούνται με την εύρεση τέτοιων στοιχείων.
Το συμπέρασμα είναι ότι η Πληροφορική πρέπει να υπάρχει και με τη μορφή εργαλείου στο σχολείο αλλά και αυτόνομη σαν επιστημονικός κλάδος.
Το κράτος έχει ένα θησαυρό στα χέρια του. Καθηγητές που ως μαθητές ήταν η κορυφή του μαθητικού πληθυσμού και αντί να τους εκμεταλλευτεί προσπαθεί να τους ανάγει σε αναλώσιμο υλικό, σε εργατική μάζα χωρίς υπόσταση.
Αγαπητοί κύριοι, Η Πληροφορική είναι επιστήμη που απαιτείται σε όλους τους παραγωγικούς τομείς της κοινωνίας. Σύμφωνα με μελέτες στην Αμερική, η πλειοψηφία των θέσεων εργασίας τα επόμενα χρόνια θα είναι σχετικές με τους υπολογιστές και την Πληροφορική. Και όταν μιλούμε για Πληροφορική δεν αναφερόμαστε σε απλό πάτημα πλήκτρων γιατί απλά αυτό θα λεγόταν στενογραφία και γραφομηχανή. Πρέπει λοιπόν να ξεχαστεί αυτό το παραμύθι. Όπου έγινε προσπάθεια ενσωμάτωσης Πληροφορικής με προσωπικό καταρτισμένο στην επιστήμη αλλά όχι ειδικευμένο (άρα όχι γνώστες) αυτό απέτυχε. Η ανάγκη για Πληροφορικό αλφαβητισμό είναι έντονη. Αυτό γίνεται από μικρή ηλικία και μέχρι ο μαθητής να πάει στο Πανεπιστήμιο, από τα πιο απλά στο Δημοτικό Σχολείο μέχρι πιο σύνθετα στις τελευταίες τάξεις του Λυκείου. Για όλα αυτά υπάρχει τεκμηριωμένη άποψη (π.χ. http://www.computinginthecore.org/facts-resources) τα οποία κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει. Μάλλον όμως ελάχιστοι ασχολούνται με την εύρεση τέτοιων στοιχείων. Το συμπέρασμα είναι ότι η Πληροφορική πρέπει να υπάρχει και με τη μορφή εργαλείου στο σχολείο αλλά και αυτόνομη σαν επιστημονικός κλάδος. Το κράτος έχει ένα θησαυρό στα χέρια του. Καθηγητές που ως μαθητές ήταν η κορυφή του μαθητικού πληθυσμού και αντί να τους εκμεταλλευτεί προσπαθεί να τους ανάγει σε αναλώσιμο υλικό, σε εργατική μάζα χωρίς υπόσταση.