1.Όσον αφορά στα ΣΕΚ, τα εργαστήρια είναι εξοπλισμένα από τις ΕΠΑΣ που καταργήθηκαν και το μόνο που μένει είναι να στελεχωθούν άμεσα από έμπειρο ΜΟΝΙΜΟ προσωπικό (θεωρώ αυτονόητο από τους καθηγητές που βρίσκονται σε διαθεσιμότητα). Φυσικά η στελέχωση θα πρέπει να γίνει άμεσα, ώστε να γίνουν έγκαιρα τόσο οι έγγραφες των μαθητών όσο και η ομαλή έναρξη των μαθημάτων!
2.Για τα ΙΕΚ τώρα, μήπως θα έπρεπε και αυτά επιτέλους να στελεχωθούν με μόνιμο προσωπικό;
3.Βέβαια όλες αυτές οι διαφορετικές κατευθύνσεις στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση (Γενικό Λύκειο, Επαγγελματικό Λύκειο, ΣΕΚ, ΙΕΚ, ΟΑΕΔ κτλ) δεν καταλαβαίνω που ακριβώς ωφελεί. Το πιο λογικό θα ήταν να υπάρχει ΓΕΝΙΚΟ Λύκειο και ΤΕΧΝΙΚΟ Λύκειο με όλες τις ειδικότητες και 4ο έτος για όσους δεν θέλουν ή δεν έχουν τις δυνατότητες να εισαχθούν στην τριτοβάθμια. Θεωρώ απαράδεκτο να αποκλείονται από την τριτοβάθμια εκπαίδευση συγκεκριμένοι μαθητές ή να αναγκάζονται να επιλέξουν από την ηλικία των 15 αν θα συνεχίσουν τις σπουδές τους ή όχι!! Το επόμενο βήμα ποιο θα είναι; Να δηλώνεται από το δημοτικό ή από τη γέννηση του παιδιού το τι θα σπουδάσει με βάση τα εισοδήματα των γονιών;
Για ότι τελικά ισχύσει θα πρέπει και το ίδιο του υπουργείο παιδείας να ενημερώσει το μαθητικό δυναμικό, όπως κάνουν και τα άλλα υπουργεία στο κομμάτι που τους αφορά (πχ με διαφημίσεις στα ΜΜΕ). Ήδη η μόνη ενημέρωση που έχουν οι μαθητές για το τεχνικό κομμάτι της εκπαίδευσης αφορά στα ιδιωτικά ΣΕΚ και ιδιωτικά ΙΕΚ με αποτέλεσμα η πλειοψηφία του κόσμου να μην γνωρίζει ότι οι αντίστοιχες ειδικότητες προσφέρονται στο πλαίσιο της δημόσιας και δωρεάν παιδείας.
1.Όσον αφορά στα ΣΕΚ, τα εργαστήρια είναι εξοπλισμένα από τις ΕΠΑΣ που καταργήθηκαν και το μόνο που μένει είναι να στελεχωθούν άμεσα από έμπειρο ΜΟΝΙΜΟ προσωπικό (θεωρώ αυτονόητο από τους καθηγητές που βρίσκονται σε διαθεσιμότητα). Φυσικά η στελέχωση θα πρέπει να γίνει άμεσα, ώστε να γίνουν έγκαιρα τόσο οι έγγραφες των μαθητών όσο και η ομαλή έναρξη των μαθημάτων! 2.Για τα ΙΕΚ τώρα, μήπως θα έπρεπε και αυτά επιτέλους να στελεχωθούν με μόνιμο προσωπικό; 3.Βέβαια όλες αυτές οι διαφορετικές κατευθύνσεις στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση (Γενικό Λύκειο, Επαγγελματικό Λύκειο, ΣΕΚ, ΙΕΚ, ΟΑΕΔ κτλ) δεν καταλαβαίνω που ακριβώς ωφελεί. Το πιο λογικό θα ήταν να υπάρχει ΓΕΝΙΚΟ Λύκειο και ΤΕΧΝΙΚΟ Λύκειο με όλες τις ειδικότητες και 4ο έτος για όσους δεν θέλουν ή δεν έχουν τις δυνατότητες να εισαχθούν στην τριτοβάθμια. Θεωρώ απαράδεκτο να αποκλείονται από την τριτοβάθμια εκπαίδευση συγκεκριμένοι μαθητές ή να αναγκάζονται να επιλέξουν από την ηλικία των 15 αν θα συνεχίσουν τις σπουδές τους ή όχι!! Το επόμενο βήμα ποιο θα είναι; Να δηλώνεται από το δημοτικό ή από τη γέννηση του παιδιού το τι θα σπουδάσει με βάση τα εισοδήματα των γονιών; Για ότι τελικά ισχύσει θα πρέπει και το ίδιο του υπουργείο παιδείας να ενημερώσει το μαθητικό δυναμικό, όπως κάνουν και τα άλλα υπουργεία στο κομμάτι που τους αφορά (πχ με διαφημίσεις στα ΜΜΕ). Ήδη η μόνη ενημέρωση που έχουν οι μαθητές για το τεχνικό κομμάτι της εκπαίδευσης αφορά στα ιδιωτικά ΣΕΚ και ιδιωτικά ΙΕΚ με αποτέλεσμα η πλειοψηφία του κόσμου να μην γνωρίζει ότι οι αντίστοιχες ειδικότητες προσφέρονται στο πλαίσιο της δημόσιας και δωρεάν παιδείας.