Αν θέλετε οι στόχοι που θέτετε για το νέο λύκειο να επιτευχθούν , τότε πρέπει
1) να απευθύνονται σ΄όλα τα παιδιά που τελειώνουν το γυμνάσιο και όχι μόνο στα αγόρια
2) να είναι εφικτό να υποδεχτούν όλων των κοινωνικών στρωμάτων μαθητές και όχι να επιβάλλεται για άλλες ειδικότητες να πληρώνονται οι γνώσεις και για άλλες όχι.
3)να μπορούν οι εκπαιδευτικοί που διδάσκουν στα σχολεία να ζουν και να εργάζονται με αξιοπρέπεια και να μην είναι κάτω από το όριο της φτώχειας -κάτι που οδηγήσατε να συμβεί με την ωρομισθία.
4)για να βοηθήσει τους μαθητές να μάθουν να σέβονται τα ανθρώπινα δικαιώματα, πρέπει να σεβαστείτε πρώτα τα δικαιώματα των δασκάλων τους
5)για να διευκολυνθεί η πρόσβαση των μαθητών στην αγορά εργασίας οφείλει το υπουργείο Παιδείας να ερευνήσει προσεκτικότερα τα στατιστικά στοιχεία που έχει και να μην υποβαθμίζονται ειδικότητες που κρατούν αμείωτο το ενδιαφέρον για τόσα χρόνια των μαθητριών, αλλά και των ιδιωτικών σχολών, όπως η Αισθητική, η Φυσιοθεραπεία , η παραγωγή ενδύματος , η Νοσηλευτική.
Αν θέλετε οι στόχοι που θέτετε για το νέο λύκειο να επιτευχθούν , τότε πρέπει 1) να απευθύνονται σ΄όλα τα παιδιά που τελειώνουν το γυμνάσιο και όχι μόνο στα αγόρια 2) να είναι εφικτό να υποδεχτούν όλων των κοινωνικών στρωμάτων μαθητές και όχι να επιβάλλεται για άλλες ειδικότητες να πληρώνονται οι γνώσεις και για άλλες όχι. 3)να μπορούν οι εκπαιδευτικοί που διδάσκουν στα σχολεία να ζουν και να εργάζονται με αξιοπρέπεια και να μην είναι κάτω από το όριο της φτώχειας -κάτι που οδηγήσατε να συμβεί με την ωρομισθία. 4)για να βοηθήσει τους μαθητές να μάθουν να σέβονται τα ανθρώπινα δικαιώματα, πρέπει να σεβαστείτε πρώτα τα δικαιώματα των δασκάλων τους 5)για να διευκολυνθεί η πρόσβαση των μαθητών στην αγορά εργασίας οφείλει το υπουργείο Παιδείας να ερευνήσει προσεκτικότερα τα στατιστικά στοιχεία που έχει και να μην υποβαθμίζονται ειδικότητες που κρατούν αμείωτο το ενδιαφέρον για τόσα χρόνια των μαθητριών, αλλά και των ιδιωτικών σχολών, όπως η Αισθητική, η Φυσιοθεραπεία , η παραγωγή ενδύματος , η Νοσηλευτική.