Νομοσχέδιο που εξαφανίζει την Επιστήμη της Πληροφορικής από το Λύκειο δίχως λογική και αιτιολόγηση.
Στο 2013, όπου είμαστε στην εποχή του ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, με όλα τα σχολικά βιβλία διαθέσιμα σε ηλεκτρονική εμπλουτισμένη μορφή, με την δημιουργία και χρήση από τους μαθητές του ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟΥ, είναι δυνατόν να απομακρύνεται αναίτια η Πληροφορική από το Λύκειο?
Θα περιμέναμε κ. Υπουργέ, να ενισχυθεί ο ρόλος της ώστε ο μαθητής να αποκτήσει βασικές δεξιότητες αλλά ταυτόχρονα να υπάρχει και μάθημα προγραμματισμού που πριν από 14 χρόνια μπήκε και τώρα αντί να βελτιωθεί να ενισχυθεί και να παραμείνει εξεταζόμενο πανελληνίως, φεύγει.
Η σωστή αντιμετώπιση του συγκεκριμένου θέματος είναι:
1. Γ Λυκείου, ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ή Χημεία (6 ώρες) να επιλέγουν οι μαθητές για να το δώσουν Πανελλήνιες (εξάλλου εφόσον οι Πανεπιστημιακές σχολές θα καθορίζουν το μάθημα αυξημένης βαρύτητας είναι σημαντικό για τα τμήματα Πληροφορικής/Μηχανικών ΗΥ κτλ να μπορούν να ορίσουν ως μάθημα βαρύτητας τον Προγραμματισμό και όχι την Χημεία)
2. Β Λυκείου, ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ μάθημα γενικής Παιδείας (2 ώρες) για βασική χρήση Η/Υ
3. Β Λυκείου, ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ, μάθημα κατεύθυνσης για τεχνολογικές επιστήμες.
3. Α Λυκείου, το μάθημα επιλογής που έχετε ορίσει στο Νομοσχέδιο να γίνει γενικής παιδείας για να αναβαθμιστεί
Νομοσχέδιο που εξαφανίζει την Επιστήμη της Πληροφορικής από το Λύκειο δίχως λογική και αιτιολόγηση. Στο 2013, όπου είμαστε στην εποχή του ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, με όλα τα σχολικά βιβλία διαθέσιμα σε ηλεκτρονική εμπλουτισμένη μορφή, με την δημιουργία και χρήση από τους μαθητές του ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟΥ, είναι δυνατόν να απομακρύνεται αναίτια η Πληροφορική από το Λύκειο? Θα περιμέναμε κ. Υπουργέ, να ενισχυθεί ο ρόλος της ώστε ο μαθητής να αποκτήσει βασικές δεξιότητες αλλά ταυτόχρονα να υπάρχει και μάθημα προγραμματισμού που πριν από 14 χρόνια μπήκε και τώρα αντί να βελτιωθεί να ενισχυθεί και να παραμείνει εξεταζόμενο πανελληνίως, φεύγει. Η σωστή αντιμετώπιση του συγκεκριμένου θέματος είναι: 1. Γ Λυκείου, ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ή Χημεία (6 ώρες) να επιλέγουν οι μαθητές για να το δώσουν Πανελλήνιες (εξάλλου εφόσον οι Πανεπιστημιακές σχολές θα καθορίζουν το μάθημα αυξημένης βαρύτητας είναι σημαντικό για τα τμήματα Πληροφορικής/Μηχανικών ΗΥ κτλ να μπορούν να ορίσουν ως μάθημα βαρύτητας τον Προγραμματισμό και όχι την Χημεία) 2. Β Λυκείου, ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ μάθημα γενικής Παιδείας (2 ώρες) για βασική χρήση Η/Υ 3. Β Λυκείου, ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ, μάθημα κατεύθυνσης για τεχνολογικές επιστήμες. 3. Α Λυκείου, το μάθημα επιλογής που έχετε ορίσει στο Νομοσχέδιο να γίνει γενικής παιδείας για να αναβαθμιστεί