Το σχέδιο νόμου για το Λύκειο οδηγεί σε ένα εξεταστοκεντρικό σχολείο όπου ο μαθητής καλείται να δίνει εξετάσεις κάθε χρόνο. Αυτό ήταν το σύστημα όπου επεξεργαζόταν το Υπουργείο εδώ και 3 τουλάχιστον χρόνια με σκοπό να είναι ''πρώτα ο μαθητής΄΄. Μήπως θα έπρεπε για να γίνει οποιαδήποτε αλλαγή να έχουν κληθεί όλες οι ενώσεις και τα συνδικάτα καθώς και Πανεπιστημιακοί φορείς και όχι μέσα στην καλοκαιρινή περίοδο των διακοπών.
Οι καταργήσεις μαθημάτων όπως το σχέδιο και η πληροφορική με ποιό σκεπτικό έγιναν; Που εφαρμόζεται το project στην γ΄λυκείου; Η αύξηση ωρών των μαθημάτων που εξετάζονται πανελλαδικά με ποιό σκεπτικό έγιναν; Μήπως εξετάστηκαν τα προγράμματα σπουδών των σχολών της Τριτοβάθμιας Ελπαίδευσης για να δούμε ποιές γνώσεις απαιτούνται και ποιά πρέπει να είναι τα προαπαιτούμενα μαθήματα για κάθε σχολή. Ας καλέσουμε το Υπουργείο να μας απαντήσει.
Το σχέδιο νόμου για το Λύκειο οδηγεί σε ένα εξεταστοκεντρικό σχολείο όπου ο μαθητής καλείται να δίνει εξετάσεις κάθε χρόνο. Αυτό ήταν το σύστημα όπου επεξεργαζόταν το Υπουργείο εδώ και 3 τουλάχιστον χρόνια με σκοπό να είναι ''πρώτα ο μαθητής΄΄. Μήπως θα έπρεπε για να γίνει οποιαδήποτε αλλαγή να έχουν κληθεί όλες οι ενώσεις και τα συνδικάτα καθώς και Πανεπιστημιακοί φορείς και όχι μέσα στην καλοκαιρινή περίοδο των διακοπών. Οι καταργήσεις μαθημάτων όπως το σχέδιο και η πληροφορική με ποιό σκεπτικό έγιναν; Που εφαρμόζεται το project στην γ΄λυκείου; Η αύξηση ωρών των μαθημάτων που εξετάζονται πανελλαδικά με ποιό σκεπτικό έγιναν; Μήπως εξετάστηκαν τα προγράμματα σπουδών των σχολών της Τριτοβάθμιας Ελπαίδευσης για να δούμε ποιές γνώσεις απαιτούνται και ποιά πρέπει να είναι τα προαπαιτούμενα μαθήματα για κάθε σχολή. Ας καλέσουμε το Υπουργείο να μας απαντήσει.