Εκπαιδευτικός ΠΕ19 ΕΠΑΛ
Στο Λύκειο θα πρέπει οι μαθητές να εμβαθύνουν τις γνώσεις, τις ικανότητες και τις στάσεις τους στην Πληροφορική παιδεία (απόκτηση ικανοτήτων δημιουργικής, αλγοριθμικής, αναλυτικής και συνθετικής σκέψης) για να μπορούν να λαμβάνουν αποφάσεις και να ανταποκρίνονται αποτελεσματικά στην επίλυση προβλημάτων που απαιτεί η σύγχρονη κοινωνική πραγματικότητα, να αντιμετωπίζουν κριτικά και να παρεμβαίνουν δημιουργικά στη διαμόρφωση της νέας ψηφιακής Διαδικτυακής πραγματικότητας. Μέσω των μαθημάτων της Πληροφορικής οι μαθητές μπορούν να λειτουργούν και να διαχειρίζονται την πολύπλευρη Διαδικτυακή γνώση, και αναπτύσσουν τη δημιουργικότητα, το συνεργατικό πνεύμα και την ικανότητα επίλυσης σύνθετων προβλημάτων, στοιχεία που καθορίζουν ποιοτικά τη συμμετοχή των μαθητών – και νέων ενηλίκων πολιτών στην Κοινωνία της Γνώσης και την εργασία σήμερα.
Αναγκαία και απαραίτητη επομένως:
• Στο Γενικό Λύκειο, η ύπαρξη μαθημάτων Πληροφορικής ως μαθήματα Γενικής Παιδείας σε όλες τις τάξεις καθώς και μάθημα πανελλαδικά εξεταζόμενο στα μαθήματα προσανατολισμού, ώστε να είναι οι μαθητές ικανοί να συνεχίσουν τις σπουδές τους σε Πανεπιστημιακά Τμήματα είτε Πληροφορικής είτε άλλα που έχουν αντίστοιχα μαθήματα.
• Στο Τεχνολογικό Λύκειο, η ύπαρξη μαθημάτων Πληροφορικής Γενικής Παιδείας στην Α΄ τάξη για όλους τους τομείς, η ύπαρξη Τομέα Πληροφορικής καθώς επίσης και Πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα Πληροφορικής.
Εκπαιδευτικός ΠΕ19 ΕΠΑΛ Στο Λύκειο θα πρέπει οι μαθητές να εμβαθύνουν τις γνώσεις, τις ικανότητες και τις στάσεις τους στην Πληροφορική παιδεία (απόκτηση ικανοτήτων δημιουργικής, αλγοριθμικής, αναλυτικής και συνθετικής σκέψης) για να μπορούν να λαμβάνουν αποφάσεις και να ανταποκρίνονται αποτελεσματικά στην επίλυση προβλημάτων που απαιτεί η σύγχρονη κοινωνική πραγματικότητα, να αντιμετωπίζουν κριτικά και να παρεμβαίνουν δημιουργικά στη διαμόρφωση της νέας ψηφιακής Διαδικτυακής πραγματικότητας. Μέσω των μαθημάτων της Πληροφορικής οι μαθητές μπορούν να λειτουργούν και να διαχειρίζονται την πολύπλευρη Διαδικτυακή γνώση, και αναπτύσσουν τη δημιουργικότητα, το συνεργατικό πνεύμα και την ικανότητα επίλυσης σύνθετων προβλημάτων, στοιχεία που καθορίζουν ποιοτικά τη συμμετοχή των μαθητών – και νέων ενηλίκων πολιτών στην Κοινωνία της Γνώσης και την εργασία σήμερα. Αναγκαία και απαραίτητη επομένως: • Στο Γενικό Λύκειο, η ύπαρξη μαθημάτων Πληροφορικής ως μαθήματα Γενικής Παιδείας σε όλες τις τάξεις καθώς και μάθημα πανελλαδικά εξεταζόμενο στα μαθήματα προσανατολισμού, ώστε να είναι οι μαθητές ικανοί να συνεχίσουν τις σπουδές τους σε Πανεπιστημιακά Τμήματα είτε Πληροφορικής είτε άλλα που έχουν αντίστοιχα μαθήματα. • Στο Τεχνολογικό Λύκειο, η ύπαρξη μαθημάτων Πληροφορικής Γενικής Παιδείας στην Α΄ τάξη για όλους τους τομείς, η ύπαρξη Τομέα Πληροφορικής καθώς επίσης και Πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα Πληροφορικής.