Δε χρειάζεται η Ελλάδα απλούς χρήστες ικανούς στη χρήση του FaceBook και του YouTube. Χρειάζονται επιστήμονες, ειδικοί και τεχνικοί Πληροφορικής, όχι μόνο «καταναλωτές», αλλά και «παραγωγοί» γνώσης.
Η κατάργηση των μαθημάτων Πληροφορικής στο Γενικό Λύκειο και ιδιαίτερα το μάθημα της Γ’ Λυκείου που εξετάζεται στις Πανελλήνιες εξετάσεις δημιουργεί ένα τεράστιο κενό στην εκπαίδευση των μαθητών που θα πηγαίνουν στα Τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης χωρίς καμιά προετοιμασία (τόσο στα δεκάδες Τμήματα Πληροφορικής, όσο και σε άλλες σχολές). Πολυάριθμοι ταλαντούχοι μαθητές στην Πληροφορική θα αποκοπούν από το αντικείμενο, με ανυπολόγιστες συνέπειες. Οι τεχνικές, και οι μέθοδοι της Πληροφορικής, η αλγοριθμική και ο προγραμματισμός και ένα πλήθος άλλων εργαλείων για την επίλυση προβλημάτων σε όλους τους επιστημονικούς κλάδους, θα είναι παντελώς άγνωστα στους μαθητές του Λυκείου: μια ολόκληρη Επιστήμη θα διαγραφεί !
Η λογική κίνηση, για μια Ελλάδα της ανάπτυξης, θα ήταν η ενίσχυση της Επιστήμης της Πληροφορικής στο Λύκειο – όχι η εξαφάνισή της.
Δε χρειάζεται η Ελλάδα απλούς χρήστες ικανούς στη χρήση του FaceBook και του YouTube. Χρειάζονται επιστήμονες, ειδικοί και τεχνικοί Πληροφορικής, όχι μόνο «καταναλωτές», αλλά και «παραγωγοί» γνώσης. Η κατάργηση των μαθημάτων Πληροφορικής στο Γενικό Λύκειο και ιδιαίτερα το μάθημα της Γ’ Λυκείου που εξετάζεται στις Πανελλήνιες εξετάσεις δημιουργεί ένα τεράστιο κενό στην εκπαίδευση των μαθητών που θα πηγαίνουν στα Τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης χωρίς καμιά προετοιμασία (τόσο στα δεκάδες Τμήματα Πληροφορικής, όσο και σε άλλες σχολές). Πολυάριθμοι ταλαντούχοι μαθητές στην Πληροφορική θα αποκοπούν από το αντικείμενο, με ανυπολόγιστες συνέπειες. Οι τεχνικές, και οι μέθοδοι της Πληροφορικής, η αλγοριθμική και ο προγραμματισμός και ένα πλήθος άλλων εργαλείων για την επίλυση προβλημάτων σε όλους τους επιστημονικούς κλάδους, θα είναι παντελώς άγνωστα στους μαθητές του Λυκείου: μια ολόκληρη Επιστήμη θα διαγραφεί ! Η λογική κίνηση, για μια Ελλάδα της ανάπτυξης, θα ήταν η ενίσχυση της Επιστήμης της Πληροφορικής στο Λύκειο – όχι η εξαφάνισή της.