Η κατάργηση του μαθήματος Αρχές Οικονομίας στην Α΄Λυκείου και η αντικατάστασή του από ένα συνδυασμένο μάθημα πολιτειακή ή πολιτική παιδεία το οποίο θα διδάσκει οικονομικά-κοινωνιολογια-δίκαιο, θα συναντήσει το σημαντικό πρόβλημα κατανόησης των βασικών οικονομικών εννοιών, αφού οι μαθητές δεν έχουν έρθει σε επαφή με το γνωστικό πεδίο των οικονομικών.
Συνεπώς προκύπτουν τα εξής συμπεράσματα:
1) Οι μαθητές δεν έχουν τον χρόνο να μελετήσουν στον χρόνο των 3 ωρών εβδομαδιαίως 3 διαφορετικά γνωστικά αντικείμενα.
2) Το συγκεκριμένο μάθημα Αρχές Οικονομίας , θα πρέπει να παραμείνει στην Α' Λυκείου ως έχει.
3) Έτσι στη Β΄Λυκείου οι μαθητές θα έχουν τις απαραίτητες γνώσεις από το κάθε επιστημονικό πεδίο, ώστε να κάνουν συνδυασμένη μελέτη των ανωτέρω 3 επιστημονικών πεδίων.
Με εκτίμηση
Εκπαιδευτικός ΠΕ09
Η κατάργηση του μαθήματος Αρχές Οικονομίας στην Α΄Λυκείου και η αντικατάστασή του από ένα συνδυασμένο μάθημα πολιτειακή ή πολιτική παιδεία το οποίο θα διδάσκει οικονομικά-κοινωνιολογια-δίκαιο, θα συναντήσει το σημαντικό πρόβλημα κατανόησης των βασικών οικονομικών εννοιών, αφού οι μαθητές δεν έχουν έρθει σε επαφή με το γνωστικό πεδίο των οικονομικών. Συνεπώς προκύπτουν τα εξής συμπεράσματα: 1) Οι μαθητές δεν έχουν τον χρόνο να μελετήσουν στον χρόνο των 3 ωρών εβδομαδιαίως 3 διαφορετικά γνωστικά αντικείμενα. 2) Το συγκεκριμένο μάθημα Αρχές Οικονομίας , θα πρέπει να παραμείνει στην Α' Λυκείου ως έχει. 3) Έτσι στη Β΄Λυκείου οι μαθητές θα έχουν τις απαραίτητες γνώσεις από το κάθε επιστημονικό πεδίο, ώστε να κάνουν συνδυασμένη μελέτη των ανωτέρω 3 επιστημονικών πεδίων. Με εκτίμηση Εκπαιδευτικός ΠΕ09