Η αναγκαιότητα της Πληροφορικής στην ζωή των μαθητών απο το δημοτικό εως την τριτοβάθμια εκπαίδευση αλλά και στην μετέπειτα πορεία τους(στο εργασιακό και όχι μόνο περιβάλλον τους) είναι διεθνώς γνωστή και πολλές αναφορές υπάρχουν στο διαδίκτυο για αυτή.
Πολύ σωστά λοιπόν επιτέλους ανοίγουν οι πόρτες για τα δημοτικά και αυξάνονται οι ώρες στο γυμνάσιο..κάτι που έπρεπε να γίνει εδώ και καιρό..
ευτυχώς για τους μαθητές δεν καταργείται ο τομέας πληροφορικής στα ΕΠΑΛ..
στο Λύκειο όμως γιατί αυτή η στέρηση γνώσης στο αντικείμενο αυτό?
-μάθημα επιλογής στην Α' τάξη που δεν μετράει στο βαθμό του μέσου όρου. Έτσι επέρχεται η απαξίωση του μαθήματος
-στην Β' και Γ' Λυκείου δεν υπάρχει καν. Ξαφνικά δεν χρειαζόμαστε γνώσεις Επιστήμης Υπολογιστών?
μήπως αντί για λιγότερα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα θα έπρεπε να υπάρχουν όλα τα απαραίτητα μαθήματα για την ζωή των μαθητών αλλά με λιγότερη ύλη?Η κατάργηση του μαθήματος ΑΕΠΠ απο το Λύκειο δημιουργεί μεγάλα κενά στους μαθητές, τα οποία όσοι απο αυτούς πάνε στην τριτοβάθμια εκπαίδευση θα κληθούν να καλύψουν υπο πολύ μεγαλύτερη πίεση. Είναι γεγονός οτι μαθητές που δεν διδάχθηκαν το μάθημα αυτό στο Λύκειο είδαν μεγάλη δυσκολία στις αντίστοιχες με το μάθημα σχολές τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Εν ώρα κρίσης λοιπόν μήπως δημιουργούμε μεγαλύτερο πρόβλημα στους μελλοντικούς φοιτητές μας που δεν θα μπορούν να ανταπεξέρχονται σε απαιτήσεις των τότε μαθημάτων τους?
έχουμε να κάνουμε με ζωές ανθρώπων, χρειάζεται προσοχή για τον σωστό σχεδιασμό και την αποφυγή τραγικών μελλοντικών λαθών και η πίεση χρόνου που ασκείται αυτές τις μέρες δεν συμβάλει καθόλου σε αυτό...
Η αναγκαιότητα της Πληροφορικής στην ζωή των μαθητών απο το δημοτικό εως την τριτοβάθμια εκπαίδευση αλλά και στην μετέπειτα πορεία τους(στο εργασιακό και όχι μόνο περιβάλλον τους) είναι διεθνώς γνωστή και πολλές αναφορές υπάρχουν στο διαδίκτυο για αυτή. Πολύ σωστά λοιπόν επιτέλους ανοίγουν οι πόρτες για τα δημοτικά και αυξάνονται οι ώρες στο γυμνάσιο..κάτι που έπρεπε να γίνει εδώ και καιρό.. ευτυχώς για τους μαθητές δεν καταργείται ο τομέας πληροφορικής στα ΕΠΑΛ.. στο Λύκειο όμως γιατί αυτή η στέρηση γνώσης στο αντικείμενο αυτό? -μάθημα επιλογής στην Α' τάξη που δεν μετράει στο βαθμό του μέσου όρου. Έτσι επέρχεται η απαξίωση του μαθήματος -στην Β' και Γ' Λυκείου δεν υπάρχει καν. Ξαφνικά δεν χρειαζόμαστε γνώσεις Επιστήμης Υπολογιστών? μήπως αντί για λιγότερα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα θα έπρεπε να υπάρχουν όλα τα απαραίτητα μαθήματα για την ζωή των μαθητών αλλά με λιγότερη ύλη?Η κατάργηση του μαθήματος ΑΕΠΠ απο το Λύκειο δημιουργεί μεγάλα κενά στους μαθητές, τα οποία όσοι απο αυτούς πάνε στην τριτοβάθμια εκπαίδευση θα κληθούν να καλύψουν υπο πολύ μεγαλύτερη πίεση. Είναι γεγονός οτι μαθητές που δεν διδάχθηκαν το μάθημα αυτό στο Λύκειο είδαν μεγάλη δυσκολία στις αντίστοιχες με το μάθημα σχολές τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Εν ώρα κρίσης λοιπόν μήπως δημιουργούμε μεγαλύτερο πρόβλημα στους μελλοντικούς φοιτητές μας που δεν θα μπορούν να ανταπεξέρχονται σε απαιτήσεις των τότε μαθημάτων τους? έχουμε να κάνουμε με ζωές ανθρώπων, χρειάζεται προσοχή για τον σωστό σχεδιασμό και την αποφυγή τραγικών μελλοντικών λαθών και η πίεση χρόνου που ασκείται αυτές τις μέρες δεν συμβάλει καθόλου σε αυτό...