Κατανοώ την αγωνία των συναδέλφων καθηγητών της Πληροφορικής αλλά η επαγγελματική διέξοδος κλάδων δεν μπορεί να ταυτίζεται με την δομή του σχολείου που θέλουμε.
Δε κατανοώ επίσης την μετ' επιτάσεως σύνδεση των πολυτεχνικών σχολών με την Πληροφορική εις βάρος δε των φυσικών επιστημών. Δηλαδή γενεές επιστημόνων που δεν εξετάσθηκαν στην Πληροφορική, απέτυχαν στο Πολυτεχνείο ? Και αν εξετάζονται στην Πληροφορική και όχι στη Χημεία πχ ή στα Μαθηματικά πως θα εισαχθούν σε σχολές πχ Χημικών Μηχανικών? σε σχολές Μεταλλειολόγων?
Ως πότε θα πληρώνει η εκπαίδευση τις στρεβλώσεις της μεταρύθμισης Αρσένη?
Κατανοώ την αγωνία των συναδέλφων καθηγητών της Πληροφορικής αλλά η επαγγελματική διέξοδος κλάδων δεν μπορεί να ταυτίζεται με την δομή του σχολείου που θέλουμε. Δε κατανοώ επίσης την μετ' επιτάσεως σύνδεση των πολυτεχνικών σχολών με την Πληροφορική εις βάρος δε των φυσικών επιστημών. Δηλαδή γενεές επιστημόνων που δεν εξετάσθηκαν στην Πληροφορική, απέτυχαν στο Πολυτεχνείο ? Και αν εξετάζονται στην Πληροφορική και όχι στη Χημεία πχ ή στα Μαθηματικά πως θα εισαχθούν σε σχολές πχ Χημικών Μηχανικών? σε σχολές Μεταλλειολόγων? Ως πότε θα πληρώνει η εκπαίδευση τις στρεβλώσεις της μεταρύθμισης Αρσένη?