θα πρότεινα τα θέματα στο τέλος της χρονιάς για προαγωγή των μαθητών να είναι 100% με κλήρωση από τράπεζα θεμάτων διαβαθμισμένης δυσκολίας μιας και με αυτό τον τρόπο διασφαλίζονται τα παρακάτω:
1. Δεν πρέπει να συμμετέχει με θέματα ο καθηγητής στις τελικές εξετάσεις ανά τάξη και έτσι δεν μπορεί να εκβιάσει με κάποιο τρόπο τον μαθητή. Δηλαδή, καθηγητές να παίρνουν μαθητές για ιδιαίτερο και αυτή να εξασφαλίζουν έτσι τουλάχιστον ένα δέκα και να προάγονται. Προηγούμενα χρόνια που μέτραγε η βαθμολογία των καθηγητών πολλά τα κακά παραδείγματα "συναδέρφων".
2. Η επίδοση που θα έχουν οι μαθητές με τα θέματα 100% από τράπεζα θεμάτων μπορεί να είναι και ένας τρόπος αξιολόγησης του καθηγητή. Αν δηλαδή κάνει καλά την δουλειά του.
θα πρότεινα τα θέματα στο τέλος της χρονιάς για προαγωγή των μαθητών να είναι 100% με κλήρωση από τράπεζα θεμάτων διαβαθμισμένης δυσκολίας μιας και με αυτό τον τρόπο διασφαλίζονται τα παρακάτω: 1. Δεν πρέπει να συμμετέχει με θέματα ο καθηγητής στις τελικές εξετάσεις ανά τάξη και έτσι δεν μπορεί να εκβιάσει με κάποιο τρόπο τον μαθητή. Δηλαδή, καθηγητές να παίρνουν μαθητές για ιδιαίτερο και αυτή να εξασφαλίζουν έτσι τουλάχιστον ένα δέκα και να προάγονται. Προηγούμενα χρόνια που μέτραγε η βαθμολογία των καθηγητών πολλά τα κακά παραδείγματα "συναδέρφων". 2. Η επίδοση που θα έχουν οι μαθητές με τα θέματα 100% από τράπεζα θεμάτων μπορεί να είναι και ένας τρόπος αξιολόγησης του καθηγητή. Αν δηλαδή κάνει καλά την δουλειά του.