Κατα αρχάς απο το γυμνάσιο λείπει η τεχνολογική διάσταση .Οι μαθητές του γυμνασίου καλούνται να αποφασίσουν για το μέλλον τους τεχνολογικά αναλφάβητοι.Έτσι λοιπόν προτείνουμε το μάθημα της "τεχνολογίας" να γίνει εργαστηριακό ,και την εισαγωγή μαθήματος 'αρχές τεχνικού σχεδίου" μάθημα κορωνίδα της τεχνικής εκπαίδευσης.
Στην Α τάξη του νέου τεχνολογικού λυκείου ο τομέας πολιτικών μηχανικών δεν έχει όπως φαίνεται μάθημα ειδικότητας¨Προτείνουμε να γίνει το σχέδιο 3 ώρες με πρώτη ανάθεση στους πολιτικούς μηχ.ή να εισαχθεί ένα μάθημα αντιπροσωπευτικό της ειδικότητας .
Κατα αρχάς απο το γυμνάσιο λείπει η τεχνολογική διάσταση .Οι μαθητές του γυμνασίου καλούνται να αποφασίσουν για το μέλλον τους τεχνολογικά αναλφάβητοι.Έτσι λοιπόν προτείνουμε το μάθημα της "τεχνολογίας" να γίνει εργαστηριακό ,και την εισαγωγή μαθήματος 'αρχές τεχνικού σχεδίου" μάθημα κορωνίδα της τεχνικής εκπαίδευσης. Στην Α τάξη του νέου τεχνολογικού λυκείου ο τομέας πολιτικών μηχανικών δεν έχει όπως φαίνεται μάθημα ειδικότητας¨Προτείνουμε να γίνει το σχέδιο 3 ώρες με πρώτη ανάθεση στους πολιτικούς μηχ.ή να εισαχθεί ένα μάθημα αντιπροσωπευτικό της ειδικότητας .