1. Πού στηρίζεται η αφαίρεση του Τομέα Υγείας από την επαγγελματική εκπαίδευση και η μεταφορά του στην κατάρτιση; Σύμφωνα με στοιχεία του ίδιου του υπουργείου Παιδείας ο τομέας Υγείας υπάρχει στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στις περισσότερες Ευρωπαϊκές χώρες.
2. Ο Υπουργός ανέφερε ότι το επάγγελμα του Νοσηλευτή δίνεται και από τα ΕΠΑΛ και από τα ΙΕΚ και από τα ΤΕΙ και από τα Πανεπιστήμια. Αυτό δημιουργεί μία στρέβλωση στην αγορά εργασίας, έναν πληθωρισμό, κακή ποιότητα υπηρεσιών.
Το ίδιο όμως ισχύει και για όλους τους τομείς που έχει στα ΕΠΑΛ (Πληροφορικής, Μηχανολογίας, Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής, Διοίκησης Οικονομίας, Τουριστικών Επαγγελμάτων, Γεωπονίας, Τεχνολογίας Τροφίμων και Διατροφής). Όλοι έχουν ειδικότητες που δίνονται και από τα ΕΠΑΛ και από τα ΙΕΚ και από τα ΤΕΙ και από τα Πανεπιστήμια.
Γιατί αυτή η άδικη μεταχείριση για τον τομέα υγείας;
3. Να μην ξεχνάμε επίσης ότι ο στόχος της αφαίρεσης του Τομέα Υγείας Πρόνοιας από την Τεχνική Εκπαίδευση οδήγησε στη διαθεσιμότητα (πρώτη φορά στα χρονικά της εκπαίδευσης) 2122 καθηγητές παραβαίνοντας κάθε έννοια αξιοκρατίας, καθότι πολλοί από αυτούς είχαν διορισθεί με γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ, είχαν παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια από την ΑΣΠΑΙΤΕ (πρώην ΣΕΛΕΤΕ), είχαν διδακτορικά και μεταπτυχιακά διπλώματα. Το λάθος αναγνωρίσθηκε δημόσια βέβαια από τα μέλη της κυβέρνησης και βουλευτές όλων των κομμάτων, αλλά δεν διορθώθηκε.
Πρόταση: Επαναφορά του τομέα Υγείας στο επαγγελματικό Λύκειο με την ίδια ή όποια άλλη ονομασία κρίνετε σκόπιμο.
1. Πού στηρίζεται η αφαίρεση του Τομέα Υγείας από την επαγγελματική εκπαίδευση και η μεταφορά του στην κατάρτιση; Σύμφωνα με στοιχεία του ίδιου του υπουργείου Παιδείας ο τομέας Υγείας υπάρχει στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στις περισσότερες Ευρωπαϊκές χώρες. 2. Ο Υπουργός ανέφερε ότι το επάγγελμα του Νοσηλευτή δίνεται και από τα ΕΠΑΛ και από τα ΙΕΚ και από τα ΤΕΙ και από τα Πανεπιστήμια. Αυτό δημιουργεί μία στρέβλωση στην αγορά εργασίας, έναν πληθωρισμό, κακή ποιότητα υπηρεσιών. Το ίδιο όμως ισχύει και για όλους τους τομείς που έχει στα ΕΠΑΛ (Πληροφορικής, Μηχανολογίας, Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής, Διοίκησης Οικονομίας, Τουριστικών Επαγγελμάτων, Γεωπονίας, Τεχνολογίας Τροφίμων και Διατροφής). Όλοι έχουν ειδικότητες που δίνονται και από τα ΕΠΑΛ και από τα ΙΕΚ και από τα ΤΕΙ και από τα Πανεπιστήμια. Γιατί αυτή η άδικη μεταχείριση για τον τομέα υγείας; 3. Να μην ξεχνάμε επίσης ότι ο στόχος της αφαίρεσης του Τομέα Υγείας Πρόνοιας από την Τεχνική Εκπαίδευση οδήγησε στη διαθεσιμότητα (πρώτη φορά στα χρονικά της εκπαίδευσης) 2122 καθηγητές παραβαίνοντας κάθε έννοια αξιοκρατίας, καθότι πολλοί από αυτούς είχαν διορισθεί με γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ, είχαν παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια από την ΑΣΠΑΙΤΕ (πρώην ΣΕΛΕΤΕ), είχαν διδακτορικά και μεταπτυχιακά διπλώματα. Το λάθος αναγνωρίσθηκε δημόσια βέβαια από τα μέλη της κυβέρνησης και βουλευτές όλων των κομμάτων, αλλά δεν διορθώθηκε. Πρόταση: Επαναφορά του τομέα Υγείας στο επαγγελματικό Λύκειο με την ίδια ή όποια άλλη ονομασία κρίνετε σκόπιμο.