Το μάθημα των Ερευνητικών Εργασιών δίνει την δυνατότητα στα παιδιά να ερευνήσουν, να αυτενεργήσουν, να συνεργασθούν, να αναλάβουν πρωτοβουλίες μεσα σε ένα ομαδικό πλαίσιο. Υπάρχουν εκπαιδευτικοί με σπουδές αλλά και με επιμόρφωση απο τον Οργανισμό Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών(Επιστημονική ομάδα του κυρίου Ματσαγγούρα)που στηρίζουν με αγάπη και μεράκι εδώ και δύο χρόνια το συγκεκριμένο αντικείμενο. Δεν κατανοώ για ποιούς λόγους οι ώρες του μαθήματος να μην υπολογίζονται στην οργανικότητα και ιδιαίτερα σε κάποιες ειδικότητες που εκ των πραγμάτων αντιμετωπίζουν πρόβλημα. Σε ότι αφορά το πρόγραμμα σπουδών του Γενικού Λυκείου συμφωνώ πως στόχος του θα πρέπει να είναι η μετάδοση γενικών γνώσεων στα παιδιά όμως χρειάζεται να δείτε εκ νέου την κατανομή ωρών των μαθημάτων. Στόχος πρέπει να είναι η μάθηση-γνώση και όχι η υπερφόρτωση των παιδιών με πάμπολλες ώρες σε συγκεκριμένα αντικείμενα που εν κατακλείδι θα οδηγήσει στο αντίθετο αποτέλεσμα απο το επιθυμητό.
Ευχαριστώ.
Το μάθημα των Ερευνητικών Εργασιών δίνει την δυνατότητα στα παιδιά να ερευνήσουν, να αυτενεργήσουν, να συνεργασθούν, να αναλάβουν πρωτοβουλίες μεσα σε ένα ομαδικό πλαίσιο. Υπάρχουν εκπαιδευτικοί με σπουδές αλλά και με επιμόρφωση απο τον Οργανισμό Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών(Επιστημονική ομάδα του κυρίου Ματσαγγούρα)που στηρίζουν με αγάπη και μεράκι εδώ και δύο χρόνια το συγκεκριμένο αντικείμενο. Δεν κατανοώ για ποιούς λόγους οι ώρες του μαθήματος να μην υπολογίζονται στην οργανικότητα και ιδιαίτερα σε κάποιες ειδικότητες που εκ των πραγμάτων αντιμετωπίζουν πρόβλημα. Σε ότι αφορά το πρόγραμμα σπουδών του Γενικού Λυκείου συμφωνώ πως στόχος του θα πρέπει να είναι η μετάδοση γενικών γνώσεων στα παιδιά όμως χρειάζεται να δείτε εκ νέου την κατανομή ωρών των μαθημάτων. Στόχος πρέπει να είναι η μάθηση-γνώση και όχι η υπερφόρτωση των παιδιών με πάμπολλες ώρες σε συγκεκριμένα αντικείμενα που εν κατακλείδι θα οδηγήσει στο αντίθετο αποτέλεσμα απο το επιθυμητό. Ευχαριστώ.