Επιτέλους και ένα άρθρο - τo 27 - που θα βάλει σε τάξη τα ειδικά σχολεία της επαγγελματικής εκπαίδευσης.
Όσον αφορά το σχόλιο ότι θα αποτελέσουν τα ειδικά σχολεία ένα κλειστό σύστημα έχω να πω ότι αυτό ακριβώς συμβαίνει τώρα όπου ειδικά στα ΕΕΕΕΚ έχει παραγίνει το κακό και λειτουργούν σαν να είναι σχολεία άλλου κράτους αφού ελάχιστα ακολουθούν τα ισχύοντα στα κοινά σχολεία.
Πολύ σωστές οι παρατηρήσεις ότι θα πρέπει να φροντίσει η πολιτεία να έχει όλες τις δομές σε κάθε μέρος και όχι να έχει 90 ΕΕΕΕΚ, 30 ΕΕΓ και 8 ΕΕΛ. Πρέπει κάθε μαθητής να έχει την ευκαιρία να πάει στο κατάλληλο πλαίσιο και να μπορεί να ακολουθήσει τα σχολεία όπου έχει τη δυνατότητα (π.χ. ΕΕΓ και μετά ΕΕΛ).
Όσο για τις ειδικότητες των ΕΕΕΕΚ δεν νομίζετε ότι έχει παραγίνει το κακό και ο καθένας βάζει ό,τι ειδικότητα θέλει χωρίς να έχουν τελικά αντίκρυσμα τα απολυτήρια; Η υπάρχουσα κατάσταση εξυπηρέτησε μόνον συντεχνίες, είναι η πικρή αλήθεια και όχι ανάγκες.
Για τις προσλήψεις και βέβαια πρέπει να ισχύει το ίδιο καθεστώς με τα κοινά σχολεία (όποιο κι αν είναι αυτό) με την προσθήκη φυσικά της ύπαρξης των επιπλέον προσόντων που ορίζει ο νόμος κάθε φορά για την ειδική αγωγή. Αλήθεια είδε μέχρι τώρα κανείς διορισμούς στην ειδική αγωγή; Μήπως η κατάσταση αυτή δημιουργεί τεχνητές ανάγκες που έρχονται να καλύψουν τα ΕΣΠΑ και όχι αφιλοκερδώς;
Επιτέλους και ένα άρθρο - τo 27 - που θα βάλει σε τάξη τα ειδικά σχολεία της επαγγελματικής εκπαίδευσης. Όσον αφορά το σχόλιο ότι θα αποτελέσουν τα ειδικά σχολεία ένα κλειστό σύστημα έχω να πω ότι αυτό ακριβώς συμβαίνει τώρα όπου ειδικά στα ΕΕΕΕΚ έχει παραγίνει το κακό και λειτουργούν σαν να είναι σχολεία άλλου κράτους αφού ελάχιστα ακολουθούν τα ισχύοντα στα κοινά σχολεία. Πολύ σωστές οι παρατηρήσεις ότι θα πρέπει να φροντίσει η πολιτεία να έχει όλες τις δομές σε κάθε μέρος και όχι να έχει 90 ΕΕΕΕΚ, 30 ΕΕΓ και 8 ΕΕΛ. Πρέπει κάθε μαθητής να έχει την ευκαιρία να πάει στο κατάλληλο πλαίσιο και να μπορεί να ακολουθήσει τα σχολεία όπου έχει τη δυνατότητα (π.χ. ΕΕΓ και μετά ΕΕΛ). Όσο για τις ειδικότητες των ΕΕΕΕΚ δεν νομίζετε ότι έχει παραγίνει το κακό και ο καθένας βάζει ό,τι ειδικότητα θέλει χωρίς να έχουν τελικά αντίκρυσμα τα απολυτήρια; Η υπάρχουσα κατάσταση εξυπηρέτησε μόνον συντεχνίες, είναι η πικρή αλήθεια και όχι ανάγκες. Για τις προσλήψεις και βέβαια πρέπει να ισχύει το ίδιο καθεστώς με τα κοινά σχολεία (όποιο κι αν είναι αυτό) με την προσθήκη φυσικά της ύπαρξης των επιπλέον προσόντων που ορίζει ο νόμος κάθε φορά για την ειδική αγωγή. Αλήθεια είδε μέχρι τώρα κανείς διορισμούς στην ειδική αγωγή; Μήπως η κατάσταση αυτή δημιουργεί τεχνητές ανάγκες που έρχονται να καλύψουν τα ΕΣΠΑ και όχι αφιλοκερδώς;