Είμαι βιολόγος σε λύκειο-γυμνάσιο της επαρχίας κ βέβαια δεν πιστεύω ότι υπάρχει τεράστια διαφορά με τα σχολεία της πόλης,
αυτό που θέλω να πω είναι ότι το μάθημα καλύπτει πολύ περισσότερες ανάγκες απ΄οτι μπορούν να φανταστούν οι ιθύνοντες.
Μετά ας σκεφτούν ποιοι καλύπτουν, με τον τρόπο που μπορούn κ τους επιτρέπεται, τα θέματα σεξουαλικός μεταδιδόμενων νοσημάτων(στους δύσκολους καιρούς που ζούμε), εξαρτησιογόνων ουσιών, οικολογικά και αλλά...... (εκπαιδευτικοί για πολλές δουλειές!!!!!).
Ας σκεφτούν λοιπόν τους μελλοντικούς πολίτες κ ας τους δώσουν την ευκαιρία να επιβιώσουν γιατί έρχονται δύσκολες μέρες δυστυχώς κ
η βιολογία είναι μάθημα ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ.
Συμφωνώ λοιπόν κ επαυξάνω με τις προτάσεις τις ΠΕΒ για αύξηση των ωρών κ κατανομή σε όλες τις τάξεις του λυκείου αλλά κ παραμονή του μαθήματος στην α΄Κ Γ΄ γυμνασίου ως έχει.
Είμαι βιολόγος σε λύκειο-γυμνάσιο της επαρχίας κ βέβαια δεν πιστεύω ότι υπάρχει τεράστια διαφορά με τα σχολεία της πόλης, αυτό που θέλω να πω είναι ότι το μάθημα καλύπτει πολύ περισσότερες ανάγκες απ΄οτι μπορούν να φανταστούν οι ιθύνοντες. Μετά ας σκεφτούν ποιοι καλύπτουν, με τον τρόπο που μπορούn κ τους επιτρέπεται, τα θέματα σεξουαλικός μεταδιδόμενων νοσημάτων(στους δύσκολους καιρούς που ζούμε), εξαρτησιογόνων ουσιών, οικολογικά και αλλά...... (εκπαιδευτικοί για πολλές δουλειές!!!!!). Ας σκεφτούν λοιπόν τους μελλοντικούς πολίτες κ ας τους δώσουν την ευκαιρία να επιβιώσουν γιατί έρχονται δύσκολες μέρες δυστυχώς κ η βιολογία είναι μάθημα ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ. Συμφωνώ λοιπόν κ επαυξάνω με τις προτάσεις τις ΠΕΒ για αύξηση των ωρών κ κατανομή σε όλες τις τάξεις του λυκείου αλλά κ παραμονή του μαθήματος στην α΄Κ Γ΄ γυμνασίου ως έχει.