Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΚΑΤΕΡΙΝΑ Τ. | 27 Νοεμβρίου 2009, 22:35
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κυρία υπουργέ καλησπέρα Διαβάζω εδώ και ημέρες σχεδόν όλα τα σχόλια των συναδέλφων μου και όλοι στισ γενικέσ γραμμέσ συμφωνούμε. δεν θέλω να αναλωθώ λέγοντας και εγώ τα ίδια και προτείνοντας τα ιδία πράγματα-εξάλλου τισ γενικές θέσεις και των αναπληρωτών και των ωρομισθίων εκπαιδευτικών σας τις έχει παρουσιάζει η ΟΛΜΕ-εγώ θα ήθελα να σταθώ στην γενικότητα με την οποία προσπαθείτε να αντιμετωπίσετε την κατάσταση. πιο συγκεκριμένα αυτή τη στιγμή στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση υπάρχουν πάνω από 15 ειδικότητες - όπου η κάθε ειδικότητα προσπαθεί να καλύψει συγκεκριμένες ανάγκες-δεν μπορώ λοιπόν να καταλάβω πως γίνεται να υπάρχει ένας νόμοσ και μία ρύθμιση για όλες τισ ειδικότητες; προτείνω οι ανάγκες του εκπαιδευτικού συστήματος και αντιμετωπίζονται ειδικά και όχι γενικά. δεν μπορούμε λοιπόν να λέμε 24 + ΑΣΕΠ για όλεσ τις ειδικότες, γιατί υπάρχουν και κάποιες ειδικότητεσ οι οποίες, λόγω της φύσης τους- ποτέ δεν είχαν άτομα με 24μήνες προυποπηρεσία και φυσικά ο λόγος που δεν είχαν δεν ειναι γιατί διορίστηκαν όλοι αλλά γιατί κάθε χρόνο το υπουργείο προσλαμβάνει 3-4 άτομα οπότε λογικό είναι να μην μπορεί κάποιος να συγκεντρώσει το απαιτούμενο 24μηνο. σ'αυτές τις περιπτώσεις θεσπίστε το 16μηνο και φυσικα την επιτυχία στο ΑΣΕΠ.΄(περιπτώσεις τέτοιων ειδικοτήτων είναι οι ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΙ ΠΕ10, ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΠΕ15 κλπ) ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΑΝΤΙΠΕΤΩΠΙΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΑΛΛΑ ΞΕΦΕΥΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΜΠΑΚΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ!!!