ΕΝΑ ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΤΥΠΟΓΡΑΦΙΚΟ ΛΑΘΟΣ
"Από τις διατιθέμενες θέσεις το 30% θα διατεθεί στους εισακτέους της σχολικής χρονιάς 2010-2011, το 40% στους εισακτέους της σχολικής χρονιάς 2011-2012 και το 30% στους; Εισακτέους της σχολικής χρονιάς 2012-2012."
Στο τέλος προφανώς ο νομοθέτης εννοεί: "2012-2013".
ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΡΟΦΑΝΗΣ ΑΠΟΡΙΑ
Μέχρι πότε θα συνεχίσετε τις εμβαλωματικές λύσεις;
Βρείτε επιτέλους έναν πάγιο τρόπο στήριξης των υποψηφίων και των φοιτητών.
1) ίδιες προυποθέσεις εισαγωγής για όλους - ίδιες βάσεις για όλους
2) πλήρης οικονομική στήριξη ΟΛΩΝ των (σχετικά "αδυνάτων") υποψηφίων και των φοιτητών με ΕΠΙΤΥΧΗ φοίτηση.
(Μην βιαστείτε να μιλήσετε για το οικονομικό κόστος πριν κάνετε μια σοβαρή οικονομική ανάλυση. Στην πραγματικότητα οι ελληνικές οικογένειες πληρώνουν πολλαπλάσια χρήματα με τα σπασμωδικά μέτρα που προτείνετε κατά καιρούς)
ΕΝΑ ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΤΥΠΟΓΡΑΦΙΚΟ ΛΑΘΟΣ "Από τις διατιθέμενες θέσεις το 30% θα διατεθεί στους εισακτέους της σχολικής χρονιάς 2010-2011, το 40% στους εισακτέους της σχολικής χρονιάς 2011-2012 και το 30% στους; Εισακτέους της σχολικής χρονιάς 2012-2012." Στο τέλος προφανώς ο νομοθέτης εννοεί: "2012-2013". ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΡΟΦΑΝΗΣ ΑΠΟΡΙΑ Μέχρι πότε θα συνεχίσετε τις εμβαλωματικές λύσεις; Βρείτε επιτέλους έναν πάγιο τρόπο στήριξης των υποψηφίων και των φοιτητών. 1) ίδιες προυποθέσεις εισαγωγής για όλους - ίδιες βάσεις για όλους 2) πλήρης οικονομική στήριξη ΟΛΩΝ των (σχετικά "αδυνάτων") υποψηφίων και των φοιτητών με ΕΠΙΤΥΧΗ φοίτηση. (Μην βιαστείτε να μιλήσετε για το οικονομικό κόστος πριν κάνετε μια σοβαρή οικονομική ανάλυση. Στην πραγματικότητα οι ελληνικές οικογένειες πληρώνουν πολλαπλάσια χρήματα με τα σπασμωδικά μέτρα που προτείνετε κατά καιρούς)