• Σχόλιο του χρήστη 'ΓΙΑΝΝΗΣ' | 17 Αυγούστου 2013, 09:59

    ΣΧΟΛΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΑ ΚΕΝΤΡΑ (ΣΕΚ) 1. Η τεχνική εκπαίδευση ως βασικό της χαρακτηριστικό έχει τα εργαστήρια όπου οι μαθητές αποκτούν γνώσεις και δεξιότητες. Έτσι τα πτυχία αποκτούν ουσία και οι πτυχιούχοι είναι ικανοί τεχνίτες και επαγγελματίες. Στο παρόν σχέδιο νόμου δεν γίνεται καμία αναφορά στα Σχολικά Εργαστηριακά Κέντρα ΣΕΚ. Είναι αδιανόητο να μιλάμε για τεχνική εκπαίδευση και να μην αναφερόμαστε στα Σχολικά Εργαστηριακά Κέντρα ΣΕΚ και τον ρόλο τους στην τεχνική εκπαίδευση. Θα πρέπει στο σχέδιο νόμου να αναφέρεται ξεκάθαρα ο ρόλος και ο τρόπος λειτουργίας των ΣΕΚ. Θα πρέπει να συνεχίσουν να λειτουργούν όπως και σήμερα γιατί: • Εξασφαλίζουν την σωστή και ομαλή λειτουργία διαφορετικών σχολικών μονάδων ΕΠΑΛ, ΙΕΚ, νέα ΣΕΚ(σχολές) σε κοινά εργαστήρια • Διασφαλίζουν την συντήρηση και βελτίωση του εξοπλισμού των εργαστηρίων έχοντας αυτόνομη διεύθυνση, υποδιεύθυνση, τομεάρχες και υπευθύνους εργαστηρίων. Εάν σταματήσουν να λειτουργούν τα Σχολικά Εργαστηριακά Κέντρα ΣΕΚ, είναι βέβαιο ότι σε μερικά χρόνια η χρήση των εργαστηρίων από διαφορετικές σχολικές μονάδες θα προκαλέσει την σταδιακή τους διάλυση εφόσον δεν θα υπάρχουν αρμόδιοι για να τα συντηρήσουν, λειτουργήσουν και βελτιώσουν. 2. Ως προς τις νέες Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης ΣΕΚ θα πρέπει να αλλάξει η ονομασία τους για να μην συγχέονται με τα Σχολικά Εργαστηριακά Κέντρα ΣΕΚ. Θα μπορούσαν να ονομασθούν: ΣΕΕ Σχολή Επαγγελματικής Εκπαίδευσης ΣΕΕΚ Σχολή Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Κατάρτισης ΣΕΚΑ Σχολή Επαγγελματικής ΚΑτάρτισης