Από τις ειδικότητες που αναφέρονται απουσιάζουν πολλές ειδικότητες οι οποίες λειτουργούν ήδη αρκετά χρόνια στα ΙΕΚ και μάλιστα με μεγάλο αριθμό σπουδαστών. Το μεγαλύτερο ποσοστό αυτών προέρχονται από τα Γενικά Λύκεια.
Οι απόφοιτοι των γενικών λυκείων αποκλείονται από τα νέα ΙΕΚ εφόσον καταργούνται ειδικότητες και θα πρέπει για να ακολουθήσουν μια ειδικότητα να φοιτήσουν στην Β΄ τάξη του ΣΕΚ και να λάβουν πτυχίο επιπέδου 3 και όχι επιπέδου 4 .θα φοιτήσουν 2 επιπλέον χρόνια και θα είναι επιπέδου 3.
Αναφέρω για παράδειγμα 2 κλασικές ειδικότητες του Μηχανολογικού τομέα ‘’ Τεχνικός αυτοκινήτων Οχημάτων’’ και ‘’Τεχνικός Εγκαταστάσεων Ψύξης Κλιματισμού’’.
Νομίζω ότι είναι άδικο και θα πρέπει να συμπεριληφθούν αρκετές ειδικότητες που ήδη λειτουργούν στα ΙΕΚ.
Από τις ειδικότητες που αναφέρονται απουσιάζουν πολλές ειδικότητες οι οποίες λειτουργούν ήδη αρκετά χρόνια στα ΙΕΚ και μάλιστα με μεγάλο αριθμό σπουδαστών. Το μεγαλύτερο ποσοστό αυτών προέρχονται από τα Γενικά Λύκεια. Οι απόφοιτοι των γενικών λυκείων αποκλείονται από τα νέα ΙΕΚ εφόσον καταργούνται ειδικότητες και θα πρέπει για να ακολουθήσουν μια ειδικότητα να φοιτήσουν στην Β΄ τάξη του ΣΕΚ και να λάβουν πτυχίο επιπέδου 3 και όχι επιπέδου 4 .θα φοιτήσουν 2 επιπλέον χρόνια και θα είναι επιπέδου 3. Αναφέρω για παράδειγμα 2 κλασικές ειδικότητες του Μηχανολογικού τομέα ‘’ Τεχνικός αυτοκινήτων Οχημάτων’’ και ‘’Τεχνικός Εγκαταστάσεων Ψύξης Κλιματισμού’’. Νομίζω ότι είναι άδικο και θα πρέπει να συμπεριληφθούν αρκετές ειδικότητες που ήδη λειτουργούν στα ΙΕΚ.