Με το καινούριο νομοσχέδιο υποβάλλετε τα παιδιά μας σε ένα αγχωτικό και άδικο σύστημα εξετάσεων. Αντί να αποδεσμεύσετε το λύκειο από την παραπαιδεία, οδηγείτε τους μαθητές στα φροντιστήρια και στα ιδιαίτερα μαθήματα σε ακόμη εντονότερο βαθμό.
Πόσοι όμως γονείς(πολλοί άνεργοι)μπορούν να αντέξουν αυτό το έξοδο και πόσο άσχημα θα νιώθουν που δε θα μπορούν να προσφέρουν στα παιδιά τους αυτή τη βοήθεια; Πώς τα παιδιά που δε θα έχουν τη δυνατότητα φροντιστηριακών μαθημάτων, θα συναγωνιστούν επί ίσοις όροις τους έχοντες μαθητές;
Πόσο δίκαιο είναι το καινούριο σύστημα, όταν τα γραπτά θα βαθμολογούνται από τους διδάσκοντες καθηγητές πολλοί εκ των οποίων πιθανόν να παραδίδουν ιδιαίτερα μαθήματα στους ίδιους τους μαθητές τους; Αυτοί λοιπόν οιμαθητές μπορεί να γνωρίζουν
ήδη το 50% των θεμάτων πριν από τις εξετάσεις;
Πόσα παιδιά μπορούν ν'αντέξουν το άγχος των πανελληνίων εξετάσεων τρία συνεχόμενα χρόνια όταν ειδικά αυτές ξεκινούν σε μια πολύ δύσκολη γι' αυτά ηλικία, την εφηβική;
Αναλογιστείτε λοιπόν όλες αυτές τις παραμέτρους και διαμορφώστε ένα σύσρημα εξετάσεων δίκαιο και ανθρώπινο για τα παιδιά μας.
Με το καινούριο νομοσχέδιο υποβάλλετε τα παιδιά μας σε ένα αγχωτικό και άδικο σύστημα εξετάσεων. Αντί να αποδεσμεύσετε το λύκειο από την παραπαιδεία, οδηγείτε τους μαθητές στα φροντιστήρια και στα ιδιαίτερα μαθήματα σε ακόμη εντονότερο βαθμό. Πόσοι όμως γονείς(πολλοί άνεργοι)μπορούν να αντέξουν αυτό το έξοδο και πόσο άσχημα θα νιώθουν που δε θα μπορούν να προσφέρουν στα παιδιά τους αυτή τη βοήθεια; Πώς τα παιδιά που δε θα έχουν τη δυνατότητα φροντιστηριακών μαθημάτων, θα συναγωνιστούν επί ίσοις όροις τους έχοντες μαθητές; Πόσο δίκαιο είναι το καινούριο σύστημα, όταν τα γραπτά θα βαθμολογούνται από τους διδάσκοντες καθηγητές πολλοί εκ των οποίων πιθανόν να παραδίδουν ιδιαίτερα μαθήματα στους ίδιους τους μαθητές τους; Αυτοί λοιπόν οιμαθητές μπορεί να γνωρίζουν ήδη το 50% των θεμάτων πριν από τις εξετάσεις; Πόσα παιδιά μπορούν ν'αντέξουν το άγχος των πανελληνίων εξετάσεων τρία συνεχόμενα χρόνια όταν ειδικά αυτές ξεκινούν σε μια πολύ δύσκολη γι' αυτά ηλικία, την εφηβική; Αναλογιστείτε λοιπόν όλες αυτές τις παραμέτρους και διαμορφώστε ένα σύσρημα εξετάσεων δίκαιο και ανθρώπινο για τα παιδιά μας.