Αν ο πραγματικός στόχος είναι η ανάπτυξη της κριτικής και δημιουργικής ικανότητας των μαθητών, κακώς αφαιρείται το μάθημα ΑΕΠΠ της Γ' λυκείου. Αντιθέτως, θα έπρεπε να προστεθεί μάθημα γενικής παιδείας Προγραμματισμού στη Β' λυκείου. Αν ισχύσει η λογική της αφαίρεσης της ΑΕΠΠ, δε μπορώ να αιτιολογήσω για ποιο λόγο αφαιρείται η ΑΕΠΠ και όχι τα μαθηματικά ή η φυσική, τα οποία είναι μαθήματα που επίσης αναπτύσσουν την κριτική σκέψη (με τη διαφορά ότι μέσω του προγραμματισμού, δημιουργείται κάτι από το μηδέν, ο μαθητής δημιουργεί κάτι δικό του, δεν αναπαράγει απλά νόμους και κανόνες...). Η αφαίρεση της ΑΕΠΠ είναι εντελώς εκτός λογικής και παρακάμπτει πολλά από τα σημεία που διάβασα στο εισαγωγικό άρθρο 01.
Αν ο πραγματικός στόχος είναι η ανάπτυξη της κριτικής και δημιουργικής ικανότητας των μαθητών, κακώς αφαιρείται το μάθημα ΑΕΠΠ της Γ' λυκείου. Αντιθέτως, θα έπρεπε να προστεθεί μάθημα γενικής παιδείας Προγραμματισμού στη Β' λυκείου. Αν ισχύσει η λογική της αφαίρεσης της ΑΕΠΠ, δε μπορώ να αιτιολογήσω για ποιο λόγο αφαιρείται η ΑΕΠΠ και όχι τα μαθηματικά ή η φυσική, τα οποία είναι μαθήματα που επίσης αναπτύσσουν την κριτική σκέψη (με τη διαφορά ότι μέσω του προγραμματισμού, δημιουργείται κάτι από το μηδέν, ο μαθητής δημιουργεί κάτι δικό του, δεν αναπαράγει απλά νόμους και κανόνες...). Η αφαίρεση της ΑΕΠΠ είναι εντελώς εκτός λογικής και παρακάμπτει πολλά από τα σημεία που διάβασα στο εισαγωγικό άρθρο 01.