Αν ο πραγματικός στόχος είναι η ανάπτυξη της κριτικής και δημιουργικής ικανότητας των μαθητών, κακώς αφαιρείται το μάθημα ΑΕΠΠ της Γ' λυκείου. Αντιθέτως, θα έπρεπε να προστεθεί μάθημα γενικής παιδείας Προγραμματισμού στη Β' λυκείου. Αν ισχύσει η λογική της αφαίρεσης της ΑΕΠΠ, δε μπορώ να αιτιολογήσω για ποιο λόγο αφαιρείται η ΑΕΠΠ και όχι τα μαθηματικά ή η φυσική, τα οποία είναι μαθήματα που επίσης αναπτύσσουν την κριτική σκέψη (με τη διαφορά ότι μέσω του προγραμματισμού, δημιουργείται κάτι από το μηδέν, ο μαθητής δημιουργεί κάτι δικό του, δεν αναπαράγει απλά νόμους και κανόνες...). Η αφαίρεση της ΑΕΠΠ είναι εντελώς εκτός λογικής και παρακάμπτει πολλά από τα σημεία που διάβασα στο εισαγωγικό άρθρο 01.
Να προσθέσω ότι διαφωνώ με τις υπερβολικά πολλές -κατ' εμέ- ώρες φιλολογικών μαθημάτων και φυσικής-μαθηματικών (αναφέρομαι στο άθροισμα των ωρών σε κάθε τάξη του λυκείου και του γυμνασίου). Έχει αποδειχτεί στο παρελθόν ότι -ακόμη και 7 ώρες γλώσσα, λογοτεχνία, φυσική και μαθηματικά να διδάσκονται τα παιδιά κάθε μέρα- δεν έρχονται τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Δεν υποτιμώ τα παραπάνω αντικείμενα, η αξία τους είναι μεγάλη, αλλά υπάρχουν κι άλλα μαθήματα με μεγάλη αξία, που αγαπούν τα παιδιά. Ως Καθηγητής πληροφορικής, έχω ακούσει εκατοντάδες φορές να λένε τα παιδιά ότι ένα από τα αγαπημένα μαθήματα είναι η ΑΕΠΠ.
Αν ο πραγματικός στόχος είναι η ανάπτυξη της κριτικής και δημιουργικής ικανότητας των μαθητών, κακώς αφαιρείται το μάθημα ΑΕΠΠ της Γ' λυκείου. Αντιθέτως, θα έπρεπε να προστεθεί μάθημα γενικής παιδείας Προγραμματισμού στη Β' λυκείου. Αν ισχύσει η λογική της αφαίρεσης της ΑΕΠΠ, δε μπορώ να αιτιολογήσω για ποιο λόγο αφαιρείται η ΑΕΠΠ και όχι τα μαθηματικά ή η φυσική, τα οποία είναι μαθήματα που επίσης αναπτύσσουν την κριτική σκέψη (με τη διαφορά ότι μέσω του προγραμματισμού, δημιουργείται κάτι από το μηδέν, ο μαθητής δημιουργεί κάτι δικό του, δεν αναπαράγει απλά νόμους και κανόνες...). Η αφαίρεση της ΑΕΠΠ είναι εντελώς εκτός λογικής και παρακάμπτει πολλά από τα σημεία που διάβασα στο εισαγωγικό άρθρο 01. Να προσθέσω ότι διαφωνώ με τις υπερβολικά πολλές -κατ' εμέ- ώρες φιλολογικών μαθημάτων και φυσικής-μαθηματικών (αναφέρομαι στο άθροισμα των ωρών σε κάθε τάξη του λυκείου και του γυμνασίου). Έχει αποδειχτεί στο παρελθόν ότι -ακόμη και 7 ώρες γλώσσα, λογοτεχνία, φυσική και μαθηματικά να διδάσκονται τα παιδιά κάθε μέρα- δεν έρχονται τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Δεν υποτιμώ τα παραπάνω αντικείμενα, η αξία τους είναι μεγάλη, αλλά υπάρχουν κι άλλα μαθήματα με μεγάλη αξία, που αγαπούν τα παιδιά. Ως Καθηγητής πληροφορικής, έχω ακούσει εκατοντάδες φορές να λένε τα παιδιά ότι ένα από τα αγαπημένα μαθήματα είναι η ΑΕΠΠ.