Όσο για τα project. Στα περισσότερα σχολεία, κακά τα ψέμματα, είναι αντιγραφή και επικόλληση από το ιντερνέτ και η λογική είναι ο καθηγητής να συμπληρώσει το ωράριο του και οι μαθητές να πάρουν χωρίς πολύ κόπο το βαθμό.
Αφού κύριοι το ξέρετε ότι ο μαθητής πχ του Λυκείου έχει 4 με 6 ώρες κάθε μέρα Φροντιστήριο (έκθεση, αρχαία, λατινικά, φυσική, χημεία, μαθηματικά, αγγλικά) και να διαβάσει και για την άλλη μέρα για το Σχολείο και το Φροντιστήριο. Πώς θα αφιερώσει με καθαρό και δημιουργικό μυαλό ώρα για το project;
Μάλλον αυτοί που το έβαλαν είναι εκτός Ελληνικής μαθητικής πραγματικότητας και το έκαναν αντιγραφή επικόλληση (το εθνικό μας σπορ) από άλλα Ευρωπαϊκά σχολεία, όπου εκεί το σχολείο είναι ολοήμερο, κανένας μαθητής δεν κάνει φροντιστήριο, έχει εργαστηριακό εξοπλισμό και αίθουσες για όλα τα μαθήματα, σωστή κατανομή στην ύλη (μικρή ύλη και εύστοχη σε κάθε μάθημα) , μαθητές που σέβονται και αγαπάνε το σχολείο καθοδηγούμενοι από το σπίτι και καθηγητές που αγαπάνε την δουλειά τους και αμείβονται σωστά και έχουν κάποιες ευκολίες (πχ δωρεάν ιντερνέτ, δωρεάν πρόσβαση σε δανειστικές βιβλιοθήκες, τάξη που ανήκει σε καθηγητή με τον εξοπλισμό της και μετακινούνται οι μαθητές από τάξη σε τάξη,) μαθητές που έχει ο καθένας την ντουλάπα για τα πράγματά του στο σχολείο και σέβονται το μάθημα και οι ίδιοι καταδικάζουν τις συμπεριφορές που υποβαθμίζουν και ενοχλούν το μάθημα ενώ εδώ τις κουκουλώνουν και κάνουν τις ίδιες αργότερα. Εδώ το απιδί έχει άφεση αμαρτιών σε όλα.
Όσο για τα project. Στα περισσότερα σχολεία, κακά τα ψέμματα, είναι αντιγραφή και επικόλληση από το ιντερνέτ και η λογική είναι ο καθηγητής να συμπληρώσει το ωράριο του και οι μαθητές να πάρουν χωρίς πολύ κόπο το βαθμό. Αφού κύριοι το ξέρετε ότι ο μαθητής πχ του Λυκείου έχει 4 με 6 ώρες κάθε μέρα Φροντιστήριο (έκθεση, αρχαία, λατινικά, φυσική, χημεία, μαθηματικά, αγγλικά) και να διαβάσει και για την άλλη μέρα για το Σχολείο και το Φροντιστήριο. Πώς θα αφιερώσει με καθαρό και δημιουργικό μυαλό ώρα για το project; Μάλλον αυτοί που το έβαλαν είναι εκτός Ελληνικής μαθητικής πραγματικότητας και το έκαναν αντιγραφή επικόλληση (το εθνικό μας σπορ) από άλλα Ευρωπαϊκά σχολεία, όπου εκεί το σχολείο είναι ολοήμερο, κανένας μαθητής δεν κάνει φροντιστήριο, έχει εργαστηριακό εξοπλισμό και αίθουσες για όλα τα μαθήματα, σωστή κατανομή στην ύλη (μικρή ύλη και εύστοχη σε κάθε μάθημα) , μαθητές που σέβονται και αγαπάνε το σχολείο καθοδηγούμενοι από το σπίτι και καθηγητές που αγαπάνε την δουλειά τους και αμείβονται σωστά και έχουν κάποιες ευκολίες (πχ δωρεάν ιντερνέτ, δωρεάν πρόσβαση σε δανειστικές βιβλιοθήκες, τάξη που ανήκει σε καθηγητή με τον εξοπλισμό της και μετακινούνται οι μαθητές από τάξη σε τάξη,) μαθητές που έχει ο καθένας την ντουλάπα για τα πράγματά του στο σχολείο και σέβονται το μάθημα και οι ίδιοι καταδικάζουν τις συμπεριφορές που υποβαθμίζουν και ενοχλούν το μάθημα ενώ εδώ τις κουκουλώνουν και κάνουν τις ίδιες αργότερα. Εδώ το απιδί έχει άφεση αμαρτιών σε όλα.