θα ήθελα να τονίσω ένα σημείο που με προβλημάτισε στην ομαδοποίηση της Α τεχνικού λυκείου για τον τομέα πληροφορικής .
Όπως όλοι ξέρουμε ο τομέας Πληροφορικής έχει ένα μεγάλο ποσοστό από μαθήτριες αλλά η ομαδοποίηση που έγινε οδηγεί υποχρεωτικά τους μαθητές μας στο να κάνουν υποχρεωτικά μηχανολογία ηλεκτρολογία κτλ πράγμα που οδηγεί τις μαθήτριες μαθηματικά στον τομέα οικονομίας!!
Είναι βασικό να μπορούμε να μπορούν τα παιδια και στους 2 τομείς δηλαδή και τα παιδια που ακολούθουν τον τομέα οικονομίας στην Α λυκειου να μπορούν στην Β τεχνικου λυκείου να πηγαίνουν ελευθέρα και στην ειδικότητα Πληροφορικής αλλιώς αποκλείεται σχεδόν έξαρχης να έχουμε μαθήτριες στην Β λυκειου γιατί κανένα κορίτσι σχεδόν δεν θα επιλέξει να κάνει 7 ώρες μηχανολογία και ηλεκτρολογία για ένα χρόνο για να κάνει πληροφορική μετά!!
θα ήθελα να τονίσω ένα σημείο που με προβλημάτισε στην ομαδοποίηση της Α τεχνικού λυκείου για τον τομέα πληροφορικής . Όπως όλοι ξέρουμε ο τομέας Πληροφορικής έχει ένα μεγάλο ποσοστό από μαθήτριες αλλά η ομαδοποίηση που έγινε οδηγεί υποχρεωτικά τους μαθητές μας στο να κάνουν υποχρεωτικά μηχανολογία ηλεκτρολογία κτλ πράγμα που οδηγεί τις μαθήτριες μαθηματικά στον τομέα οικονομίας!! Είναι βασικό να μπορούμε να μπορούν τα παιδια και στους 2 τομείς δηλαδή και τα παιδια που ακολούθουν τον τομέα οικονομίας στην Α λυκειου να μπορούν στην Β τεχνικου λυκείου να πηγαίνουν ελευθέρα και στην ειδικότητα Πληροφορικής αλλιώς αποκλείεται σχεδόν έξαρχης να έχουμε μαθήτριες στην Β λυκειου γιατί κανένα κορίτσι σχεδόν δεν θα επιλέξει να κάνει 7 ώρες μηχανολογία και ηλεκτρολογία για ένα χρόνο για να κάνει πληροφορική μετά!!