Το κράτος, βάσει του άρθρου 16 του Συντάγματος, δεν είναι υποχρεωμένο να παρέχει δωρεάν εκπαίδευση μέσω του μη τυπικού εκπαιδευτικού συστήματος και κάτι τέτοιο στη σημερινή οικονομική συγκυρία είναι απαράδεκτο. Ο μοναδικός φορέας μη τυπικής εκπαίδευσης θα πρέπει να είναι τα ΙΕΚ των διαφόρων υπουργείων (και του παιδείας) στα οποία θα πρέπει να λειτουργούν ειδικότητες όχι ανταγωνιστικές αλλά συμπληρωματικές ή εξειδίκευσης αυτών της τυπικής.
Άρα δεν πρέπει να ιδρυθούν οι ΣΕΚ, δεν χρειάζονται, δεν εξυπηρετούν, δημιουργούν σύγχυση και πολυδιάσπαση της επαγγελματικής εκπαίδευσης.
Το κράτος, βάσει του άρθρου 16 του Συντάγματος, δεν είναι υποχρεωμένο να παρέχει δωρεάν εκπαίδευση μέσω του μη τυπικού εκπαιδευτικού συστήματος και κάτι τέτοιο στη σημερινή οικονομική συγκυρία είναι απαράδεκτο. Ο μοναδικός φορέας μη τυπικής εκπαίδευσης θα πρέπει να είναι τα ΙΕΚ των διαφόρων υπουργείων (και του παιδείας) στα οποία θα πρέπει να λειτουργούν ειδικότητες όχι ανταγωνιστικές αλλά συμπληρωματικές ή εξειδίκευσης αυτών της τυπικής. Άρα δεν πρέπει να ιδρυθούν οι ΣΕΚ, δεν χρειάζονται, δεν εξυπηρετούν, δημιουργούν σύγχυση και πολυδιάσπαση της επαγγελματικής εκπαίδευσης.