Αν ο πραγματικός στόχος είναι η ανάπτυξη της κριτικής και δημιουργικής ικανότητας των μαθητών, κακώς αφαιρείται το μάθημα ΑΕΠΠ της Γ' λυκείου. Μέσω του προγραμματισμού, δημιουργείται κάτι από το μηδέν, ο μαθητής δημιουργεί κάτι δικό του, δεν αναπαράγει απλά νόμους και κανόνες... Η αφαίρεση της ΑΕΠΠ είναι εντελώς εκτός λογικής και παρακάμπτει πολλά από τα σημεία που διάβασα στο εισαγωγικό άρθρο 01.
Όσοι σπουδάσαμε Πληροφορική, θα ήρθαμε αντιμέτωποι με πρωτόγνωρες έννοιες. Η μαθηματικοφυσική λογική μας βοήθησε να λειτουργούμε συνδυαστικά, αλλά δε μας βοήθησε καθόλου να πράξουμε αλγοριθμικά και να δημιουργήσουμε πρόγραμμα υπολογιστή. Η ΑΕΠΠ είναι απαραίτητη στο θέμα αυτό.
Παρακαλώ τους αρμόδιους στο Υπουργείο, αλλά και τους συναδέλφους άλλων ειδικοτήτων: ο σκοπός δεν είναι να έχουμε εμφύλιο πόλεμο. Όμως, μη θεωρούμε ότι Πληροφορική = πατάω κουμπιά, παίζω pro & angry birds, κάνω like στο facebook & chat... γιατί πολύ απλά, η Πληροφορική ΔΕΝ είναι χρήση υπολογιστή. Είναι επιστήμη. Της αξίζει το πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα. Και τα παιδιά το θέλουν.
Ανάλογα πρέπει να σκεφτείτε και για το ΕΠΑΛ.
Όποιος έχει δίπλωμα ΙΧ αυτοκινήτου, δε σημαίνει απαραίτητα ότι είναι μηχανικός... όποιος έχει αγοράσει ένα tablet ή φορητό για να μπαίνει σε ιστοσελίδες, δε συνεπάγεται ότι ξέρει Πληροφορική!
Αν ο πραγματικός στόχος είναι η ανάπτυξη της κριτικής και δημιουργικής ικανότητας των μαθητών, κακώς αφαιρείται το μάθημα ΑΕΠΠ της Γ' λυκείου. Μέσω του προγραμματισμού, δημιουργείται κάτι από το μηδέν, ο μαθητής δημιουργεί κάτι δικό του, δεν αναπαράγει απλά νόμους και κανόνες... Η αφαίρεση της ΑΕΠΠ είναι εντελώς εκτός λογικής και παρακάμπτει πολλά από τα σημεία που διάβασα στο εισαγωγικό άρθρο 01. Όσοι σπουδάσαμε Πληροφορική, θα ήρθαμε αντιμέτωποι με πρωτόγνωρες έννοιες. Η μαθηματικοφυσική λογική μας βοήθησε να λειτουργούμε συνδυαστικά, αλλά δε μας βοήθησε καθόλου να πράξουμε αλγοριθμικά και να δημιουργήσουμε πρόγραμμα υπολογιστή. Η ΑΕΠΠ είναι απαραίτητη στο θέμα αυτό. Παρακαλώ τους αρμόδιους στο Υπουργείο, αλλά και τους συναδέλφους άλλων ειδικοτήτων: ο σκοπός δεν είναι να έχουμε εμφύλιο πόλεμο. Όμως, μη θεωρούμε ότι Πληροφορική = πατάω κουμπιά, παίζω pro & angry birds, κάνω like στο facebook & chat... γιατί πολύ απλά, η Πληροφορική ΔΕΝ είναι χρήση υπολογιστή. Είναι επιστήμη. Της αξίζει το πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα. Και τα παιδιά το θέλουν. Ανάλογα πρέπει να σκεφτείτε και για το ΕΠΑΛ. Όποιος έχει δίπλωμα ΙΧ αυτοκινήτου, δε σημαίνει απαραίτητα ότι είναι μηχανικός... όποιος έχει αγοράσει ένα tablet ή φορητό για να μπαίνει σε ιστοσελίδες, δε συνεπάγεται ότι ξέρει Πληροφορική!