Ευελπιστώ πως κάποιος άνωθεν ενδιαφέρεται και διαβάζει όλα τα σχόλια που γίνονται και δεν αναλωνόμαστε σε ατέρμονες συζητήσεις εκπαιδευτικοί και γονείς, που ενδιαφέρονται για το πιο σημαντικό αγαθό για μια χώρα, μετά την υγεία. Μερικές παρατηρήσεις:
α. είναι πράγματικά λυπηρό να μειώνεται η σπουδαιότητα επιστημών, προκειμένου να εξυπηρετηθούν συντεχνιακά συμφέροντα. Στους σκοπούς της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης είναι η ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας των εφήβων, γεγονός που από μόνο του απαιτεί τη διδασκαλία όλων των μαθημάτων και δεξιοτήτων. Η εξειδίκευση έρχεται μέσα από τις πανεπιστημιακές σπουδές που θα επιλέξει ο κάθε μαθητής/φοιτητής.
β. είναι αδιανόητο να υπάρχουν μονόωρα μαθηματα. Καθώς οι περισσότεροι από εμάς γνωρίζουμε τον τρόπο λειτουργίας του ελληνικού σχολείου, αντιλαμβνόμαστε πως το μονόωρο μάθημα δεν επιτρέπει στους μαθητές να γνωρίσουν με σωστό τρόπο καμιά επιστήμη. Επομένως όλα όσα λέγονται και γράφονται περί μονόωρων μαθημάτων, κατά την άποψή μου, απλώς σκοπεύουν να μειώσουν την αξία κάποιων μαθημάτων έναντι άλλων.
γ. Παγκωσμίως ο 21ος αιώνας "βαπτίστηκε" ως ο αιώνας της πληροφορικής και της βιολογίας. Δεν είναι δυνατόν λοιπόν, τα μαθήματα αυτά να εξοστρακίζονται ή να περιθωριοποιούνται από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Δε γίνεται να θέλουμε τα παιδιά μας να είναι ψηφιακά και "βιολογικά" αναλφάβητα. Σε ένα σωστά οργανωμένο εκπαιδευτικό σύστημα χωράνε όλα τα μαθήματα και σε ικανοποιητικό βαθμό εμβάθυνσης.
Ευελπιστώ πως κάποιος άνωθεν ενδιαφέρεται και διαβάζει όλα τα σχόλια που γίνονται και δεν αναλωνόμαστε σε ατέρμονες συζητήσεις εκπαιδευτικοί και γονείς, που ενδιαφέρονται για το πιο σημαντικό αγαθό για μια χώρα, μετά την υγεία. Μερικές παρατηρήσεις: α. είναι πράγματικά λυπηρό να μειώνεται η σπουδαιότητα επιστημών, προκειμένου να εξυπηρετηθούν συντεχνιακά συμφέροντα. Στους σκοπούς της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης είναι η ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας των εφήβων, γεγονός που από μόνο του απαιτεί τη διδασκαλία όλων των μαθημάτων και δεξιοτήτων. Η εξειδίκευση έρχεται μέσα από τις πανεπιστημιακές σπουδές που θα επιλέξει ο κάθε μαθητής/φοιτητής. β. είναι αδιανόητο να υπάρχουν μονόωρα μαθηματα. Καθώς οι περισσότεροι από εμάς γνωρίζουμε τον τρόπο λειτουργίας του ελληνικού σχολείου, αντιλαμβνόμαστε πως το μονόωρο μάθημα δεν επιτρέπει στους μαθητές να γνωρίσουν με σωστό τρόπο καμιά επιστήμη. Επομένως όλα όσα λέγονται και γράφονται περί μονόωρων μαθημάτων, κατά την άποψή μου, απλώς σκοπεύουν να μειώσουν την αξία κάποιων μαθημάτων έναντι άλλων. γ. Παγκωσμίως ο 21ος αιώνας "βαπτίστηκε" ως ο αιώνας της πληροφορικής και της βιολογίας. Δεν είναι δυνατόν λοιπόν, τα μαθήματα αυτά να εξοστρακίζονται ή να περιθωριοποιούνται από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Δε γίνεται να θέλουμε τα παιδιά μας να είναι ψηφιακά και "βιολογικά" αναλφάβητα. Σε ένα σωστά οργανωμένο εκπαιδευτικό σύστημα χωράνε όλα τα μαθήματα και σε ικανοποιητικό βαθμό εμβάθυνσης.