Το σχέδιο νόμου δημιουργεί ένα Γενικό Λύκειο που μας γυρίζει δεκαετίες πίσω, το οποίο σύμφωνα με την προτεινόμενή του μορφή αποτελεί ένα σχολείο προπαρασκευής για τις πανελλαδικές εξετάσεις εισαγωγής στις σχολές Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Λείπουν από το πρόγραμμά του σύγχρονα μαθήματα, μαθήματα που βοηθούν τον άνθρωπο στην καθημερινότητά του και καταργείται ουσιαστικά οτιδήποτε έχει σχέση με την Τεχνολογία. Απουσιάζουν μαθήματα όπως η Τεχνολογία και το Τεχνικό Σχέδιο ( αποτελεί διεθνή γλώσσα) στην Α τάξη αλλά ακόμα και μαθήματα που εξετάζονται ως ειδικά για την εισαγωγή σε διάφορες σχολές (π.χ. Γραμμικό – Ελεύθερο Σχέδιο).
Στην Α τάξη το μάθημα του Τεχνικού Σχεδίου θα μπορούσε να είναι επιλογής ενώ το Γραμμικό και το Ελεύθερο στη Γ επιλογής μη υποχρεωτικά (θα μπορούσαν να τα παρακολουθήσουν αυτοί που θα εξεταστούν σε αυτά ως ειδικό μάθημα)
Το σχέδιο νόμου δημιουργεί ένα Γενικό Λύκειο που μας γυρίζει δεκαετίες πίσω, το οποίο σύμφωνα με την προτεινόμενή του μορφή αποτελεί ένα σχολείο προπαρασκευής για τις πανελλαδικές εξετάσεις εισαγωγής στις σχολές Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Λείπουν από το πρόγραμμά του σύγχρονα μαθήματα, μαθήματα που βοηθούν τον άνθρωπο στην καθημερινότητά του και καταργείται ουσιαστικά οτιδήποτε έχει σχέση με την Τεχνολογία. Απουσιάζουν μαθήματα όπως η Τεχνολογία και το Τεχνικό Σχέδιο ( αποτελεί διεθνή γλώσσα) στην Α τάξη αλλά ακόμα και μαθήματα που εξετάζονται ως ειδικά για την εισαγωγή σε διάφορες σχολές (π.χ. Γραμμικό – Ελεύθερο Σχέδιο). Στην Α τάξη το μάθημα του Τεχνικού Σχεδίου θα μπορούσε να είναι επιλογής ενώ το Γραμμικό και το Ελεύθερο στη Γ επιλογής μη υποχρεωτικά (θα μπορούσαν να τα παρακολουθήσουν αυτοί που θα εξεταστούν σε αυτά ως ειδικό μάθημα)