Πάλι για την Πληροφορική ως επιστημονικό πεδίο θα σχολιάσω. Καλό θα ήταν να υπάρχει σε κάθε βαθμίδα της εκπαίδευσης μιας και είναι πλέον η τρίτη βασική δεξιότητα των ανθρώπων μετά τον γραπτό και προφορικό λόγο!
Έτσι πρέπει να καταλήγει σε πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα μιας και είναι βασικό μάθημα στα τεχνολογικά πανεπιστήμια και πρέπει οι φοιτητές να είναι σε καλό επίπεδο για να μπορέσει η πληροφορική σαν αναπτυξη λογισμικού να έχει μέλλον σε αυτή τη χώρα!
Δεν είναι τυχαίο οτι παραπάνω από τους μισούς απόφοιτους πληροφορικών σχολών δεν έχουν φτιάξει ποτε ένα πρόγμαμμα. Γιαυτό πρέπει να γίνεται στο λύκειο και με τη μέθοδο project που να καταλήγει σε δημιουργία προγράμματος και γιατί όχι, αναλόγως την όρεξη και σε παραγωγή καινοτόμων λογισμικών!
Πάλι για την Πληροφορική ως επιστημονικό πεδίο θα σχολιάσω. Καλό θα ήταν να υπάρχει σε κάθε βαθμίδα της εκπαίδευσης μιας και είναι πλέον η τρίτη βασική δεξιότητα των ανθρώπων μετά τον γραπτό και προφορικό λόγο! Έτσι πρέπει να καταλήγει σε πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα μιας και είναι βασικό μάθημα στα τεχνολογικά πανεπιστήμια και πρέπει οι φοιτητές να είναι σε καλό επίπεδο για να μπορέσει η πληροφορική σαν αναπτυξη λογισμικού να έχει μέλλον σε αυτή τη χώρα! Δεν είναι τυχαίο οτι παραπάνω από τους μισούς απόφοιτους πληροφορικών σχολών δεν έχουν φτιάξει ποτε ένα πρόγμαμμα. Γιαυτό πρέπει να γίνεται στο λύκειο και με τη μέθοδο project που να καταλήγει σε δημιουργία προγράμματος και γιατί όχι, αναλόγως την όρεξη και σε παραγωγή καινοτόμων λογισμικών!