Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Bασίλειος Γάκιας -Δάσκαλος | 27 Νοεμβρίου 2009, 23:11
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
K.Yπουργέ. Σας έχω ακούσει αρκετές ψορές με μεγάλη προσοχή στα συνέδρια της ΔΟΕ μιας και εκλέγομαι αντιπρόσωπος.Είμαι σίγουρος ότι γνωρίζεται πολύ καλά τα προβλήματα της εκπ/σης.Οι προτάσεις σας είναι πρός την σωστή κατεύθυνση.Εκπ/κός είναι μεράκι,είναι αγάπη για αυτό που κάνεις.Για την επιλογή στελεχών μια είναι η λύση:Θεσπίστε μετρήσιμα και διαφανή κριτήρια και περιορίστε την συνέντευξη.Δώστε μόρια στα πτυχία ,επιβραβευστε αυτούς που κουράστηκαν να τα αποκτήσουν και τυγχάνουν της αποδοχής μέσα στα σχολεία.Διαβάζω κάποια σχόλια και αναρωτιέμαι:Είναι εύκολο να κάνεις ένα οποιοδήποτε μεταπτυχιατό δουλεύοντας συγχρόνως και στο σχολείο.Δεν είναι τιμή για όλους μας, σαν εκπ/κούς ,να υπάρχουν συνάδελφοι με δύο και τρία πτυχία.Δεν χρειάζονται εξετάσεις.Μιά τυπική εξέταση τύπου ΑΣΕΠ ,δεν αναδεικνύει τον άξιο εκπ/κό ,αυτόν που είναι ο ηγέτης και η ψυχή της σχολικής μονάδας.Εδώ λοιπόν είναι καθοριστικός ο ρόλος της συνέντευξης,φθάνει μόνο να μην μπορεί να ανατρέψει τα αντικειμενικά και διαφανή μετρήσιμα μόρια, Σας εύχομαι καλή επιτυχία κ.υπουργέ στα δύσκολο έργο που έχετε αναλάβει.Με εκτίμηση Τάκιας Βασίλειος Δ/ντής 6/Θ Δημοτικού Σχολείου Ματαράγκας Καρδίτσας.