Πότε το Λύκειο θα ξεφύγει από τον εξεταστικό βραχνά των Πανελληνίων εξετάσεων, μαθητές και καθηγητές από τον άνισο αγώνα με τα φροντιστήρια, ώστε να αφιερωθούν σε πολύ πιο δημιουργικά και πιο κοντά στις ανάγκες των μαθητών πράγματα;
Με πανελλήνιες εξετάσεις και στις τρεις τάξεις του Λυκείου κριτήριο για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση; Ποιός πιστεύει ότι αυτό δεν θα αυξήσει την παραπαιδεία;
Επιτέλους, η ελληνική οικογένεια σε δύο πράγματα θα έλεγε ένα μεγάλο μπράβο: (α) αν αναγκαζόταν να δίνει λιγότερα ή καθόλου χρήματα σε φροντιστήρια και (β) αν το παιδί της γύριζε από το σχολείο και έβρισκε να πει ότι κάποια πράγματα από αυτά που έζησε/έμαθε εκεί άξιζαν τον κόπο και το χρόνο του.
Δεν υπάρχουν λύσεις;
Ταπεινά, μια ενδεικτική ιδέα/λύση:
• Τρεις τάξεις του Λυκείου μόνο με ενδοσχολική αξιολόγηση, οι οποίες οδηγούν στο Απολυτήριο Λυκείου
• Τέταρτος χρόνος: μόνο 4 μαθήματα (επιλογή των μαθητών από ολιγομελή ομάδα πανελληνίως εξεταζομένων μαθημάτων), 8 διδακτικές ώρες εβδομαδιαίως, σε επίπεδα των 12 μαθητών με συστηματική αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου που παρέχεται.
Με αυτόν τον τρόπο χρειαζόμαστε περισσότερους καθηγητές;
Μα τους έχουμε! Σύμφωνα με τις εκθέσεις περισσεύουν!
• Οι σχολές και τα τμήματα της Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης καθορίζουν τα 4 μαθήματα από την ομάδα των πανελληνίως εξεταζομένων μαθημάτων, τα βάρη στα 4 μαθήματα και στο Απολυτήριο Λυκείου προκειμένου να υπολογιστεί ο Βαθμός Πρόσβασης σε αυτές.
Θέλουμε να κάνουμε κάτι....σημαντικό;
Γεώργιος Πανσεληνάς
Σχ. Σύμβουλος Πληροφορικής Αν. Κρήτης
Πότε το Λύκειο θα ξεφύγει από τον εξεταστικό βραχνά των Πανελληνίων εξετάσεων, μαθητές και καθηγητές από τον άνισο αγώνα με τα φροντιστήρια, ώστε να αφιερωθούν σε πολύ πιο δημιουργικά και πιο κοντά στις ανάγκες των μαθητών πράγματα; Με πανελλήνιες εξετάσεις και στις τρεις τάξεις του Λυκείου κριτήριο για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση; Ποιός πιστεύει ότι αυτό δεν θα αυξήσει την παραπαιδεία; Επιτέλους, η ελληνική οικογένεια σε δύο πράγματα θα έλεγε ένα μεγάλο μπράβο: (α) αν αναγκαζόταν να δίνει λιγότερα ή καθόλου χρήματα σε φροντιστήρια και (β) αν το παιδί της γύριζε από το σχολείο και έβρισκε να πει ότι κάποια πράγματα από αυτά που έζησε/έμαθε εκεί άξιζαν τον κόπο και το χρόνο του. Δεν υπάρχουν λύσεις; Ταπεινά, μια ενδεικτική ιδέα/λύση: • Τρεις τάξεις του Λυκείου μόνο με ενδοσχολική αξιολόγηση, οι οποίες οδηγούν στο Απολυτήριο Λυκείου • Τέταρτος χρόνος: μόνο 4 μαθήματα (επιλογή των μαθητών από ολιγομελή ομάδα πανελληνίως εξεταζομένων μαθημάτων), 8 διδακτικές ώρες εβδομαδιαίως, σε επίπεδα των 12 μαθητών με συστηματική αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου που παρέχεται. Με αυτόν τον τρόπο χρειαζόμαστε περισσότερους καθηγητές; Μα τους έχουμε! Σύμφωνα με τις εκθέσεις περισσεύουν! • Οι σχολές και τα τμήματα της Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης καθορίζουν τα 4 μαθήματα από την ομάδα των πανελληνίως εξεταζομένων μαθημάτων, τα βάρη στα 4 μαθήματα και στο Απολυτήριο Λυκείου προκειμένου να υπολογιστεί ο Βαθμός Πρόσβασης σε αυτές. Θέλουμε να κάνουμε κάτι....σημαντικό; Γεώργιος Πανσεληνάς Σχ. Σύμβουλος Πληροφορικής Αν. Κρήτης