Στη δύσκολη αυτή περίοδο για τη χώρα μας θα περίμενε κανείς μια πρόταση για ένα πραγματικά "ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ". Η απουσία μαθημάτων πληροφορικής από το Γενικό Λύκειο είναι...(προσπαθώ να σκεφτώ την πιο ήπια έκφραση) σε λάθος κατεύθυνση. Εστιάζοντας σε διάφορες έρευνες τόσο στη χώρα μας (Μελέτη του ΣΕΒ για τα επαγγέλματα του μέλλοντος), όσο και σε διεθνές επίπεδο (The Top Jobs for 2013 - Forbes), παρατηρούμε πως τα περισσότερα επαγγέλματα με προοπτικές για το 2020 σχετίζονται με την Επιστήμη της Πληροφορικής.
Πρόταση:
Α΄ Λυκείου: 2 ώρες μάθημα γενικής παιδείας (Εφαρμογές Πληροφορικής).
Β΄ Λυκείου: 2 ώρες μάθημα κατεύθυνσης (Προγραμματισμός)
Γ΄ Λυκείου: 4 ώρες μάθημα κατεύθυνσης (Προγραμματισμός) Πανελλαδικά εξεταζόμενο.
Στη δύσκολη αυτή περίοδο για τη χώρα μας θα περίμενε κανείς μια πρόταση για ένα πραγματικά "ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ". Η απουσία μαθημάτων πληροφορικής από το Γενικό Λύκειο είναι...(προσπαθώ να σκεφτώ την πιο ήπια έκφραση) σε λάθος κατεύθυνση. Εστιάζοντας σε διάφορες έρευνες τόσο στη χώρα μας (Μελέτη του ΣΕΒ για τα επαγγέλματα του μέλλοντος), όσο και σε διεθνές επίπεδο (The Top Jobs for 2013 - Forbes), παρατηρούμε πως τα περισσότερα επαγγέλματα με προοπτικές για το 2020 σχετίζονται με την Επιστήμη της Πληροφορικής. Πρόταση: Α΄ Λυκείου: 2 ώρες μάθημα γενικής παιδείας (Εφαρμογές Πληροφορικής). Β΄ Λυκείου: 2 ώρες μάθημα κατεύθυνσης (Προγραμματισμός) Γ΄ Λυκείου: 4 ώρες μάθημα κατεύθυνσης (Προγραμματισμός) Πανελλαδικά εξεταζόμενο.