Οι ενστάσεις μου στο νέο πρόγραμμα είναι οι εξής:
α) Η χημεία, η φυσική και η βιολογία είναι διακριτές και πρέπει και στη βαθμολόγηση να είναι διακριτές κι όχι κλάδοι του μαθήματος φυσικές επιστήμες , όπως και οι ανθρωπιστικές επιστήμες π.χ. θρησκευτικά, ιστορία. Εξάλλου, αν και σε ορισμένους τομείς αλληλεπικαλύπτονται εξετάζουν τον κόσμο από διαφορετική οπτική.
β)Λείπει ένα δίωρο χημείας κατεύθυνσης στη δευτέρα λυκείου, μέσα στο οποίο οι μαθητές θα μπορούν να εμβαθύνουν σε έννοιες της χημείας, ενώ στη γενική παιδεία το δίωρο της χημείας θα μπορούσε να μελετά θέματα από την καθημερινότητα των μαθητών,ώστε να κατανοήσουν πόσο "χημικός" είναι ο κόσμος που μας περιβάλλει όπως κι εμείς οι ίδιοι.
Τέλος θα ήθελα να πω ότι ελπίζω μέσα από το νέο πρόγραμμα, οι φυσικές επιστήμες να εχουν και το χρόνο τους και το "σπίτι" τους, μέσα στο οποίο οι μαθητές να ανακαλύψουν τη διττή φύση τους (θεωρητική και εργαστηριακή).
Οι ενστάσεις μου στο νέο πρόγραμμα είναι οι εξής: α) Η χημεία, η φυσική και η βιολογία είναι διακριτές και πρέπει και στη βαθμολόγηση να είναι διακριτές κι όχι κλάδοι του μαθήματος φυσικές επιστήμες , όπως και οι ανθρωπιστικές επιστήμες π.χ. θρησκευτικά, ιστορία. Εξάλλου, αν και σε ορισμένους τομείς αλληλεπικαλύπτονται εξετάζουν τον κόσμο από διαφορετική οπτική. β)Λείπει ένα δίωρο χημείας κατεύθυνσης στη δευτέρα λυκείου, μέσα στο οποίο οι μαθητές θα μπορούν να εμβαθύνουν σε έννοιες της χημείας, ενώ στη γενική παιδεία το δίωρο της χημείας θα μπορούσε να μελετά θέματα από την καθημερινότητα των μαθητών,ώστε να κατανοήσουν πόσο "χημικός" είναι ο κόσμος που μας περιβάλλει όπως κι εμείς οι ίδιοι. Τέλος θα ήθελα να πω ότι ελπίζω μέσα από το νέο πρόγραμμα, οι φυσικές επιστήμες να εχουν και το χρόνο τους και το "σπίτι" τους, μέσα στο οποίο οι μαθητές να ανακαλύψουν τη διττή φύση τους (θεωρητική και εργαστηριακή).