Στην πρόταση του Γενικού Λυκείου, δεν λαμβάνεται υπόψη καθόλου η ομάδα εκείνη των μαθητών η οποία θα ήθελε να επιλέξει Πολυτεχνείο, ΤΕΙ, Πανεπιστήμια, τμήματα που δεν προαπαιτούν Χημεία αλλά απαιτούν σπουδαστές δημιουργικούς, ευρηματικούς, ούτως ώστε να μπορούν να εκπαιδευτούν ώστε να εφευρίσκουν λύσεις σε δύσκολα προβλήματα.
Η επιστήμη της Πληροφορικής και η Αλγοριθμική αναπτύσσει την κριτική σκέψη και τη δεξιότητα λύσης προβλημάτων. Πρέπει να δούμε τη διαφορά μεταξύ του "οδηγώ ένα αυτοκίνητο και σχεδιάζω ένα αυτοκίνητο που μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της εποχής".
Εφόσον λοιπόν διαχωρίζεται η κατεύθυνση των Παιδαγωγικών, αναρωτιέμαι γιατί δεν διαχωρίζεται και η κατεύθυνση της Τεχνολογίας η οποία λείπει από το προτεινόμενο Λύκειο.
Στην πρόταση του Γενικού Λυκείου, δεν λαμβάνεται υπόψη καθόλου η ομάδα εκείνη των μαθητών η οποία θα ήθελε να επιλέξει Πολυτεχνείο, ΤΕΙ, Πανεπιστήμια, τμήματα που δεν προαπαιτούν Χημεία αλλά απαιτούν σπουδαστές δημιουργικούς, ευρηματικούς, ούτως ώστε να μπορούν να εκπαιδευτούν ώστε να εφευρίσκουν λύσεις σε δύσκολα προβλήματα. Η επιστήμη της Πληροφορικής και η Αλγοριθμική αναπτύσσει την κριτική σκέψη και τη δεξιότητα λύσης προβλημάτων. Πρέπει να δούμε τη διαφορά μεταξύ του "οδηγώ ένα αυτοκίνητο και σχεδιάζω ένα αυτοκίνητο που μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της εποχής". Εφόσον λοιπόν διαχωρίζεται η κατεύθυνση των Παιδαγωγικών, αναρωτιέμαι γιατί δεν διαχωρίζεται και η κατεύθυνση της Τεχνολογίας η οποία λείπει από το προτεινόμενο Λύκειο.