Πολύ σωστή η επιλογή των εξεταζόμενων μαθημάτων για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Τόσο για το πεδίο των θετικών και τεχνολογικών επιστημών, (Φυσική, Χημεία, Μαθηματικά, Γλώσσα) όσο και για το πεδίο των επιστημών υγείας (Φυσική, Χημεία, Βιολογία, Γλώσσα)
Τα παιδιά πρέπει να εξεταζονται σε βασικά μαθήματα, τα οποία να προάγουν την επιστημονική σκέψη και την κριτική ικανότητα.
Όσον αφορά τα σχόλια σχετικά με την αναγκαιότητα της εξέτασης στο μάθημα της Αναπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον, πραγματικά δεν βλέπω τον λόγο της τόσο έντονης αντίδρασης από την κατάργηση του.
Δηλάδη οι φοιτητές στις σχολές προγραμματισμού και υπολογιστών δεν θα κάνουν μαθήματα πάνω στον προγραμματισμό και μάλιστα από τον πρώτο χρόνο σπουδών; Και μάλιστα σε γλώσσες και κώδικα που βρίσκεται όντως σε χρήση από τις εταιρείες υψηλής τεχνολογίας;
Από την άλλη πλευρα η απουσία χημείας, από τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα της τεχνολογικής κατεύθυνσης, άφησε πλήθος φοιτητών και σπουδαστών, χωρίς ουσιαστική εμβάθυνση στον χημικό τρόπο σκέψης για 15 χρόνια!(μια και ουσιαστικά δεν έκαναν Χημεία Κατεύθυνσης στην Β΄ και Γ΄ Λυκείου)
Το λάθος αυτό ευτυχώς αποκαθίσταται με τον νέο σχεδιασμό του Υπουργείου!
Πολύ σωστή η επιλογή των εξεταζόμενων μαθημάτων για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Τόσο για το πεδίο των θετικών και τεχνολογικών επιστημών, (Φυσική, Χημεία, Μαθηματικά, Γλώσσα) όσο και για το πεδίο των επιστημών υγείας (Φυσική, Χημεία, Βιολογία, Γλώσσα) Τα παιδιά πρέπει να εξεταζονται σε βασικά μαθήματα, τα οποία να προάγουν την επιστημονική σκέψη και την κριτική ικανότητα. Όσον αφορά τα σχόλια σχετικά με την αναγκαιότητα της εξέτασης στο μάθημα της Αναπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον, πραγματικά δεν βλέπω τον λόγο της τόσο έντονης αντίδρασης από την κατάργηση του. Δηλάδη οι φοιτητές στις σχολές προγραμματισμού και υπολογιστών δεν θα κάνουν μαθήματα πάνω στον προγραμματισμό και μάλιστα από τον πρώτο χρόνο σπουδών; Και μάλιστα σε γλώσσες και κώδικα που βρίσκεται όντως σε χρήση από τις εταιρείες υψηλής τεχνολογίας; Από την άλλη πλευρα η απουσία χημείας, από τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα της τεχνολογικής κατεύθυνσης, άφησε πλήθος φοιτητών και σπουδαστών, χωρίς ουσιαστική εμβάθυνση στον χημικό τρόπο σκέψης για 15 χρόνια!(μια και ουσιαστικά δεν έκαναν Χημεία Κατεύθυνσης στην Β΄ και Γ΄ Λυκείου) Το λάθος αυτό ευτυχώς αποκαθίσταται με τον νέο σχεδιασμό του Υπουργείου!