Διαβάζοντας το νομοσχέδιο για την παιδεία διαπίστωσα ότι υπάρχουν κάποια ζητήματα για τα οποία θα ήθελα να πω τη γνώμη μου.
1. Οι εξετάσεις με συντελεστή και στις 3 τάξεις του Λύκείου θα κουράσουν τους μαθητές και θα αυξήσουν τα φροντιστήρια.
2. Οι μαθητές θα πρέπει να έχουν πιο πολλές επιλογές. Για παράδειγμα διαπίστωσα ότι δεν υπάρχει μάθημα πληροφορικής στη β' και γ΄ λυκείου.
Πως είναι δυνατό τα παιδιά μου που ασχολούνται συνέχεια με τον υπολογιστή στο σπίτι να μην παίρνουν γνώσεις πληροφορικής στο γενικό λύκειο; Πως θα μπουν σε σχολές πληροφορικής;
Νομίζω ότι στον αιώνα μας σε 2 πράγματα πρέπει να έχουν πολλές γνώσεις τα παιδιά μας: Στα Αγγλικά και στην Πληροφορική.
Ας κάνει κάτι γι αυτό το Υπουργείο...
Διαβάζοντας το νομοσχέδιο για την παιδεία διαπίστωσα ότι υπάρχουν κάποια ζητήματα για τα οποία θα ήθελα να πω τη γνώμη μου. 1. Οι εξετάσεις με συντελεστή και στις 3 τάξεις του Λύκείου θα κουράσουν τους μαθητές και θα αυξήσουν τα φροντιστήρια. 2. Οι μαθητές θα πρέπει να έχουν πιο πολλές επιλογές. Για παράδειγμα διαπίστωσα ότι δεν υπάρχει μάθημα πληροφορικής στη β' και γ΄ λυκείου. Πως είναι δυνατό τα παιδιά μου που ασχολούνται συνέχεια με τον υπολογιστή στο σπίτι να μην παίρνουν γνώσεις πληροφορικής στο γενικό λύκειο; Πως θα μπουν σε σχολές πληροφορικής; Νομίζω ότι στον αιώνα μας σε 2 πράγματα πρέπει να έχουν πολλές γνώσεις τα παιδιά μας: Στα Αγγλικά και στην Πληροφορική. Ας κάνει κάτι γι αυτό το Υπουργείο...