Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Μαρία Ωρομίσθια | 27 Νοεμβρίου 2009, 23:45
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κυρία Υπουργέ, Μάλλον δεν έχετε αντιληφθεί για ΠΟΙΟΝ γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ μιλάτε. ΠΟΙΟΝ διαγωνισμό του ΑΣΕΠ «εμπιστεύεστε» τόσο τυφλά. Έναν διαγωνισμό που κατά γενική ομολογία είναι προβληματικός σε πολλά σημεία: 1) Τα θέματα πολλές φορές και στα περισσότερα γνωστικά αντικείμενα είναι ασαφή, γι’ αυτό και συναντάται η παγκόσμια πρωτοτυπία εκ των υστέρων να ακυρώνονται ερωτήσεις. Εξετάστε ΠΟΙΟΙ είναι αυτοί που επιλέγουν τα θέματα και με ΠΟΙΑ κριτήρια. Και μια και μιλάμε περί Παιδαγωγικής, η Εκπαιδευτική Αξιολόγηση είναι τεράστιο κεφάλαιο της Παιδαγωγικής επιστήμης, το οποίο σας ενδιαφέρει να το κατέχουν οι εκπαιδευτικοί, αλλά μάλλον κανείς δεν έχει ασχοληθεί με το αν το κατέχουν αυτοί που επιλέγουν τα θέματα των εξετάσεων του ΑΣΕΠ! 2) Τα αποτελέσματα βγαίνουν με ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ μηνών, με αποτέλεσμα και τα σχολεία να μένουν άδεια και οι καθηγητές άνεργοι. Αυτή η κωλυσιεργία του ΑΣΕΠ συναντάται σε όλους τους διαγωνισμούς που διεξάγει (γραπτούς και μοριοδότησης) από συστάσεώς του. Ποιος φταίει που ακόμα δεν έχουν βγει τα οριστικά αποτελέσματα των 4Π και 5Π διαγωνισμών; Τα ΕΠΑΛ είναι άδεια, τα παιδιά, που είναι και το..επίκεντρο άλλωστε, χάνουν τα μαθήματά τους και οι καθηγητές περιμένουν αγωνιώντας για το αν θα δουλέψουν έστω τη μισή σχολική χρονιά!!!!!! Μήπως φταίνε αυτοί και για αυτό;; 3) Οι μόνοι σίγουρα κερδισμένοι είναι τα φροντιστήρια που προετοιμάζουν για τον περιβόητο διαγωνισμό, τα οποία ζητούν ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΑ ποσά από αδιόριστους και πολλές φορές ΑΝΕΡΓΟΥΣ ανθρώπους!!! Και αν απορείτε γιατί κάποιος χρειάζεται φροντιστήριο για να ανταποκριθεί σε αυτή την διαδικασία, σας καλώ να διεξάγετε έρευνα ανάμεσα στους συμμετέχοντες σε προηγούμενους διαγωνισμούς, επιτυχόντες και μη, και να δείτε πόσοι πέτυχαν ΜΕ φροντιστήριο και πόσοι ΧΩΡΙΣ! Θα εκπλαγείτε! 4) Όταν λέτε ότι η προϋπηρεσία θα μοριοδοτείται, τι εννοείτε; Το μισό μόριο που δίνει το ΑΣΕΠ για κάθε εξάμηνο καθαρής προϋπηρεσίας; Σας έχουν ενημερώσει οι σύμβουλοί σας πόσο καιρό πρέπει να δουλέψει ένας ωρομίσθιος για να συγκεντρώσει αυτούς τους έξι μήνες; ΔΥΟ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΧΡΟΝΙΕΣ!!! Πείτε μου, ποιο θα είναι το κίνητρο για να δουλέψει κανείς ως ωρομίσθιος από εδώ και πέρα; Τα 300 Ευρώ; Ή το μισό μόριο που δίνει το ΑΣΕΠ; Μέχρι σήμερα η Πολιτεία του προσέφερε την εναλλακτική λύση και το ΚΙΝΗΤΡΟ του πίνακα. Τώρα;;;;;;; 5) Τέλος, στον γραπτό διαγωνισμό έχουν δικαίωμα συμμετοχής και ΜΟΝΙΜΑ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΙ σε άλλους φορείς του δημοσίου. Αυτό αφορά κυρίως τις Τεχνικές ειδικότητες. Δηλαδή εμείς που έχουμε επιλέξει να ασχοληθούμε αποκλειστικά με την εκπαίδευση θα πρέπει να συναγωνισθούμε ΚΑΙ με εργαζόμενους που αποφασίζουν να δουλέψουν στην εκπαίδευση γιατί δεν τους αρέσει η δουλειά που ήδη κάνουν; Αυτό είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ! Ο ωρομίσθιος και ο αναπληρωτής να παλεύει για το μεροκάματο με κάποιον που έχει ήδη μόνιμη δουλειά στο δημόσιο! Επομένως, πώς ζητάτε από χιλιάδες ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΥΣ και ΜΟΡΦΩΜΕΝΟΥΣ ανθρώπους να εμπιστευτούν έναν φορέα τόσο προβληματικό για να τους αξιολογήσει κατά πόσο είναι άξιοι ή όχι να ασκήσουν την επιστήμη, την οποία σπούδασαν; Η όποια συζήτηση για αλλαγή στο σύστημα πρόσληψης δεν έχει κανένα νόημα όσο η…αντιπρόταση είναι τόσο αναξιόπιστη. Σας προτείνω λοιπόν, κυρία Υπουργέ, προτού αναστατώσετε τόσες χιλιάδες ανθρώπους να μελετήσετε πιο προσεκτικά τις προτάσεις σας. Με το να κάνει κανείς απλά αλλαγές δεν προσφέρει τίποτα στην κοινωνία. Οι αλλαγές θέλουν μελέτη και έρευνα. Και λυπάμαι, αλλά αυτό δεν το βλέπω στις δικές σας προτάσεις..