Τα τελευταία χρόνια η επιστήμη της Χημείας (την οποία θεωρώ σοβαρή ) είχε χαρακτιριστώνεί σε πολλές ημερίδες του τομέα ως ' νεκρή επιστήμη' και πως η βιολογία και η βιοχημεία θα έπρεπε να πάρουν την θέση της.
Σήμερα όμως το Νομοσχέδιο γιά το Νέο Λύκειο θεωρεί ότι μιά επιστοφή στο παρελθόν 'εμπρός πίσω '(σας θυμίζει κάτι),θα δώσει στην δευτεροβάθμια εκαπίδευση την ώθηση που χρειάζεται και φυσικά εις βάρος της Πληροφορικής που πολλοί δεν την θεωρούν επιστήμη (άκουσον-άκουσον).
Αντί η Πληροφορική να είναι ΒΑΣΙΚΟ μάθημα στο θετικό επιστημονικό πεδίο, απλά καταργείται ολοσχερώς!!!
Πρόκειται βεβαίως γιά Παγκόσμια Πρωτοτυπία.
Αντί γιά δημόσια διαβούλευση θα έπρεπε να ρωτηθούν οι ίδιοι οι μαθητές και να επιλέξουν αυτοί ποιά μαθήματα θα ήθελαν να υπάρχουν στο επιστημονικό τους πεδίο.
Αλλά βέβαια είναι κάτι που φοβίζει πολλούς..
Ο νοών νοείτο.
Τα τελευταία χρόνια η επιστήμη της Χημείας (την οποία θεωρώ σοβαρή ) είχε χαρακτιριστώνεί σε πολλές ημερίδες του τομέα ως ' νεκρή επιστήμη' και πως η βιολογία και η βιοχημεία θα έπρεπε να πάρουν την θέση της. Σήμερα όμως το Νομοσχέδιο γιά το Νέο Λύκειο θεωρεί ότι μιά επιστοφή στο παρελθόν 'εμπρός πίσω '(σας θυμίζει κάτι),θα δώσει στην δευτεροβάθμια εκαπίδευση την ώθηση που χρειάζεται και φυσικά εις βάρος της Πληροφορικής που πολλοί δεν την θεωρούν επιστήμη (άκουσον-άκουσον). Αντί η Πληροφορική να είναι ΒΑΣΙΚΟ μάθημα στο θετικό επιστημονικό πεδίο, απλά καταργείται ολοσχερώς!!! Πρόκειται βεβαίως γιά Παγκόσμια Πρωτοτυπία. Αντί γιά δημόσια διαβούλευση θα έπρεπε να ρωτηθούν οι ίδιοι οι μαθητές και να επιλέξουν αυτοί ποιά μαθήματα θα ήθελαν να υπάρχουν στο επιστημονικό τους πεδίο. Αλλά βέβαια είναι κάτι που φοβίζει πολλούς.. Ο νοών νοείτο.