Απαράδεκτη η υποβάθμιση της πληροφορικής στο λεγόμενο "Νέο" Λύκειο και η κατάργηση του μαθήματος του προγραμματισμού από πανελληνίως εξεταζόμενο μάθημα.Οι υποψήφιοι 45 σχολών πληροφορικής με ποια λογική θα εξετάζονται στην Χημεία και όχι στον προγραμματισμό?
Κάθε σύγχρονο κράτος έχει καταλάβει οτι η Επιστήμη των Υπολογιστών μπορεί να αποτελέσει έναν σημαντικό μοχλό ανάπτυξης . Μια σοβαρή επένδυση δηλαδή και μάλιστα χωρίς να είναι απαραίτητο μεγάλο "αρχικό" κεφάλαιο. Αρκεί να υπάρχουν απόφοιτοι πληροφορικής με σημαντικά υψηλό επίπεδο.
Η μη ύπαρξη μαθήματος παννεληνίως εξεταζόμενο στην "Επιστήμη των Υπολογιστών" και την αλγοριθμική σκέψη μόνο οπισθοδρόμηση είναι.
Αλλάξτε το το δυνατόν συντομότερο.
Απαράδεκτη η υποβάθμιση της πληροφορικής στο λεγόμενο "Νέο" Λύκειο και η κατάργηση του μαθήματος του προγραμματισμού από πανελληνίως εξεταζόμενο μάθημα.Οι υποψήφιοι 45 σχολών πληροφορικής με ποια λογική θα εξετάζονται στην Χημεία και όχι στον προγραμματισμό? Κάθε σύγχρονο κράτος έχει καταλάβει οτι η Επιστήμη των Υπολογιστών μπορεί να αποτελέσει έναν σημαντικό μοχλό ανάπτυξης . Μια σοβαρή επένδυση δηλαδή και μάλιστα χωρίς να είναι απαραίτητο μεγάλο "αρχικό" κεφάλαιο. Αρκεί να υπάρχουν απόφοιτοι πληροφορικής με σημαντικά υψηλό επίπεδο. Η μη ύπαρξη μαθήματος παννεληνίως εξεταζόμενο στην "Επιστήμη των Υπολογιστών" και την αλγοριθμική σκέψη μόνο οπισθοδρόμηση είναι. Αλλάξτε το το δυνατόν συντομότερο.