Με αφορμή την κατάθεση των νομοσχεδίων για το Νέο Λύκειο (Γενικό και Τεχνολογικό), και στην κατεύθυνση της ανάδειξης του Λυκείου σε ένα σύγχρονο σχολείο που ακολουθεί τις απαιτήσεις της ψηφιακής εποχής θεωρώ απαραίτητο το μάθημα της Πληροφορικής ως μάθημα Γενικής Παιδείας αλλά και ως μάθημα πανελλαδικά εξεταζόμενο στα μαθήματα προσανατολισμού.Οι μέθοδοι της Πληροφορικής, η αλγοριθμική και ο προγραμματισμός αποτελούν εργαλεία για την επίλυση προβλημάτων σε όλους τους επιστημονικούς κλάδους (άλλωστε είναι ένας από τους σκοπούς του Γενικού Λυκείου - η)Η ανάπτυξη δεξιοτήτων εφαρμογής της γνώσης και επίλυσης προβλημάτων)
ΘΕΩΡΩ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΕΝΩ ΚΑΘΙΕΡΩΝΕΤΑΙ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ Στοιχεία Κοινωνικών & Πολιτικών Επιστημών έξι (6) ωρών !! ΣΑΝ ΝΑ ΕΥΛΟΓΕΙΤΕ ΤΑ ΓΕΝΙΑ ΣΑΣ.
Με αφορμή την κατάθεση των νομοσχεδίων για το Νέο Λύκειο (Γενικό και Τεχνολογικό), και στην κατεύθυνση της ανάδειξης του Λυκείου σε ένα σύγχρονο σχολείο που ακολουθεί τις απαιτήσεις της ψηφιακής εποχής θεωρώ απαραίτητο το μάθημα της Πληροφορικής ως μάθημα Γενικής Παιδείας αλλά και ως μάθημα πανελλαδικά εξεταζόμενο στα μαθήματα προσανατολισμού.Οι μέθοδοι της Πληροφορικής, η αλγοριθμική και ο προγραμματισμός αποτελούν εργαλεία για την επίλυση προβλημάτων σε όλους τους επιστημονικούς κλάδους (άλλωστε είναι ένας από τους σκοπούς του Γενικού Λυκείου - η)Η ανάπτυξη δεξιοτήτων εφαρμογής της γνώσης και επίλυσης προβλημάτων) ΘΕΩΡΩ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΕΝΩ ΚΑΘΙΕΡΩΝΕΤΑΙ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ Στοιχεία Κοινωνικών & Πολιτικών Επιστημών έξι (6) ωρών !! ΣΑΝ ΝΑ ΕΥΛΟΓΕΙΤΕ ΤΑ ΓΕΝΙΑ ΣΑΣ.