Το μεγάλο πρόβλημα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης είναι η χαμηλή επιλεξιμότητα της τεχνικής εκπαίδευσης. Αυτό έχει επισυμανθεί κατά καιρούς από πολούς, η διεθνής εμπειρία των προηγμένων χωρών το επιβεβαιώνει, νομίζω λοιπόν ότι αποτελεί κάποιο κοινό τόπο για την κατάσταση της εκπαίδευσης και για το προς τα που θα πρέπει να κινηθεί.
Οι μαθητές στο Λύκειο θα πρέπει να αποκτούν σιγά σιγά κάποιο προσανατολισμό για αυτό που θα κάνουν στη ζωή τους. Δεν υπάρχει η πολυτέλεια για σπατάλη χρόνου, ειδικά με τις παρούσες συνθήκες. Και δεν μπορούν να γίνουν όλοι γιατροί και δικηγόροι.
Οποιοι και να είναι οι λόγοι για την απαξίωση των επαλ, το γεγονός είναι ότι πολλοί μαθητές που θα είχαν συμφέρον να είναι εκεί επιλέγουν τελικά τα γενικά λύκεια.
Και τι κάνετε με το νομοσχέδιο. Τους δίνετε ακόμα περισσότερη γενική παιδεία, όλο και λιγότερη τεχνολογική γνώση και εμπειρία. Η πληροφορική είναι η τεχνολογία αιχμής στην εποχή μας.
Θα ήταν δικαιολογημένη μια τέτοια αντιμετώπιση αν ήταν εμπεδωμένος ο ρόλος των τεχνικών λυκείων στη κοινωνία. Αυτό όμως δεν συμβαίνει. Αυτό κάνει την αντιμετώπισή σας είναι στρουθοκαμηλική. Πηγαίνει κόντρα στις τάσεις και τις ανάγκες της κοινωνίας.
Οποιαδήποτε μείωση της πληροφορικής στα γενικά λύκεια, μεταφράζεται σε απώλεια χρόνου και δυνατότητας έγκαιρης και έγκυρης γνώσης και εμπειρίας των μαθητών, που θα τους χρειαστεί στη ζωή τους.
Τέτοια πολυτέλεια δεν υπάρχει. Η κοινωνία χρειάζεται τους πρακτικούς ανθρώπους, τη κοινή λογική και όχι ακόμα περισσότερους αιθεροβάμονες.
Το μεγάλο πρόβλημα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης είναι η χαμηλή επιλεξιμότητα της τεχνικής εκπαίδευσης. Αυτό έχει επισυμανθεί κατά καιρούς από πολούς, η διεθνής εμπειρία των προηγμένων χωρών το επιβεβαιώνει, νομίζω λοιπόν ότι αποτελεί κάποιο κοινό τόπο για την κατάσταση της εκπαίδευσης και για το προς τα που θα πρέπει να κινηθεί. Οι μαθητές στο Λύκειο θα πρέπει να αποκτούν σιγά σιγά κάποιο προσανατολισμό για αυτό που θα κάνουν στη ζωή τους. Δεν υπάρχει η πολυτέλεια για σπατάλη χρόνου, ειδικά με τις παρούσες συνθήκες. Και δεν μπορούν να γίνουν όλοι γιατροί και δικηγόροι. Οποιοι και να είναι οι λόγοι για την απαξίωση των επαλ, το γεγονός είναι ότι πολλοί μαθητές που θα είχαν συμφέρον να είναι εκεί επιλέγουν τελικά τα γενικά λύκεια. Και τι κάνετε με το νομοσχέδιο. Τους δίνετε ακόμα περισσότερη γενική παιδεία, όλο και λιγότερη τεχνολογική γνώση και εμπειρία. Η πληροφορική είναι η τεχνολογία αιχμής στην εποχή μας. Θα ήταν δικαιολογημένη μια τέτοια αντιμετώπιση αν ήταν εμπεδωμένος ο ρόλος των τεχνικών λυκείων στη κοινωνία. Αυτό όμως δεν συμβαίνει. Αυτό κάνει την αντιμετώπισή σας είναι στρουθοκαμηλική. Πηγαίνει κόντρα στις τάσεις και τις ανάγκες της κοινωνίας. Οποιαδήποτε μείωση της πληροφορικής στα γενικά λύκεια, μεταφράζεται σε απώλεια χρόνου και δυνατότητας έγκαιρης και έγκυρης γνώσης και εμπειρίας των μαθητών, που θα τους χρειαστεί στη ζωή τους. Τέτοια πολυτέλεια δεν υπάρχει. Η κοινωνία χρειάζεται τους πρακτικούς ανθρώπους, τη κοινή λογική και όχι ακόμα περισσότερους αιθεροβάμονες.